Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝούση, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2020-06-01T05:31:29Z-
dc.date.available2020-06-01T05:31:29Z-
dc.date.issued2020-06-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11069-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιεθνείςel
dc.subjectΕλληνικέςel
dc.subjectΝομoθετικό πλαίσιοel
dc.subjectΙnternationalen
dc.subjectΝationalen
dc.subjectLegislative frameworken
dc.titleΝομοθετικό πλαίσιο για τις εθνικές και διεθνείς μεταφορές. Παρουσίαση και κριτική προσέγγιση.el
dc.titleLegislative framework for national and international transport. Presentation and critical approach.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0198el
heal.classificationΜεταφορές -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
heal.classificationTransportation -- Law and legislationen
heal.dateAvailable2024-01-06T13:34:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-05-
heal.bibliographicCitationΝούση, Ε., 2020. Νομοθετικό πλαίσιο για τις εθνικές και διεθνείς μεταφορές. Παρουσίαση και κριτική προσέγγιση. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στις εθνικές και διεθνείς μεταφοράς και μελετά το νομικό πλαίσιο που τις ρυθμίζει. Γίνεται εστίαση σε όλα τα είδη μεταφορών, θαλάσσιων, αερομεταφορών, οδικών και σιδηροδρομικών. Το θέμα αναλύεται μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και μέσω της ανασκόπησης του νομοθετικού πλαισίου της χώρας για τις εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές. Η εργασία δομείται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο κάνει εισαγωγή στις μεταφορές, στα είδη μεταφορών και στην αγορά των μεταφορών στην Ελλάδα, καθώς επίσης αναδεικνύει την σημασία των διεθνών μεταφορών και την ανάγκη ρύθμισης τους. Παρουσιάζονται στατιστικά στοιχεία για όλες τις αγορές των θαλάσσιων, αερομεταφορών, οδικών και σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει και αναλύει το νομικό πλαίσιο των εθνικών μεταφορών στην χώρα, για κάθε ένα από τα παραπάνω είδη μεταφορών, ενώ αντίστοιχα το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στα νομοθετήματα που αφορούν τις διεθνείς μεταφορές. Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και των τρεχόντων νομοθετημάτων υποδεικνύει ότι σε κάποιες περιπτώσεις, είτε υπάρχει υπερβολική ρύθμιση, είτε υπάρχουν κενά-ασάφειες στους εθνικούς νόμους, καθώς επίσης τονίζεται η έλλειψη νομοθετικού πλαισίου για τις συνδυασμένες μεταφορές. Δεδομένων των τάσεων της παγκοσμιοποίησης και της όλο και μεγαλύτερης αύξησης του όγκου του διεθνούς εμπορίου, κρίνεται αναγκαία τόσο η θέσπιση ενός νομοθετικού πλαισίου για τις συνδυασμένες μεταφορές, όσο και η καλύτερη ρύθμιση των διεθνών μεταφορών, προκειμένου η Ελλάδα να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της στον τομέα των μεταφορών.el
heal.abstractThis work focuses on national and international transport and studies the legal framework that regulates them. There is a focus on all types of transport, maritime, air transport, road and rail. The issue is analysed through the review of the Greek and international literature and through the review of the country's legislative framework for freight and passenger transport. The work is structured into three chapters. The first chapter introduces transport, transport and transport markets in Greece, as well as highlights the importance of international transport and the need to regulate them. Statistics are presented for all markets for maritime, air transport, road and rail in the country. The second chapter presents and analyses the legal framework of national transport in the country, for each of the above types of transport, while the third chapter focuses on the legislation on international transport. The review of literature and current legislation suggests that in some cases, either there is too much regulation or gaps in national laws, as well as highlighting the lack of a legislative framework for combined transport. In view of the trends in globalisation and the increasing increase in the volume of international trade, it is necessary both to establish a legislative framework for combined transport and to better regulate international transport, in order for Greece to strengthen its competitiveness in the transport sector.en
heal.advisorNameΑργυρός, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοιοκονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages175-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nousi,E._MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons