Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11061Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ντούρα, Φωτεινή | el |
| dc.date.accessioned | 2020-05-28T06:14:17Z | - |
| dc.date.available | 2020-05-28T06:14:17Z | - |
| dc.date.issued | 2020-05-28 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11061 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιδική λογοτεχνία | el |
| dc.subject | Children's literature | en |
| dc.subject | Διαφορετικότητα | el |
| dc.title | Η συμβολή των παραμυθιών στην αποδοχή του άλλου και της διαφορετικότητας. | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.classification | Παραμύθι | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T11:08:02Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2011-09-12 | - |
| heal.bibliographicCitation | Ντούρα, Φ., 2011. Η συμβολή των παραμυθιών στην αποδοχή του άλλου και της διαφορετικότητας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Είναι γνωστό, ότι τα παραμύθια ασκούν μεγάλη επιρροή στα παιδιά μέσω της εικόνας και του λόγου. Για αυτό, είναι σημαντικό, τα παραμύθια που διαβάζουμε στα παιδιά, να τα ψυχαγωγούν, αλλά και να περνούν σωστά μηνύματα. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι, τα παραμύθια να περνούν τέτοια μηνύματα, ώστε να καθιστούν το παιδί ικανό να κατανοεί και να αποδέχεται το αλλιώτικο και το κάτι διαφορετικό. Στην εργασία αυτή, θα γίνει μια προσπάθεια κατανόησης του πόσο σημαντικό και ιδιαίτερο ρόλο διαδραματίζουν τα παραμύθια στη διαμόρφωση απόψεων στο παιδί. Επιπλέον, θα διαπιστωθεί, πώς μέσα από τα κατάλληλα παραμύθια μπορούμε, όχι μόνο να διασκεδάσουμε τα παιδιά, αλλά και να τους προσφέρουμε σωστό τρόπο σκέψης. Θα συμπεράνουμε ότι η συμβολή των παραμυθιών στην κατανόηση, και έπειτα στην αποδοχή της διαφορετικότητας, αποτελούν από τις σημαντικότερες παραμέτρους στο να μη δημιουργούνται προκαταλήψεις και λανθασμένα στερεότυπα στα παιδιά. Τέλος, μπορούμε να οδηγηθούμε και στην εξάλειψη αυτών, ειδικά όταν μιλάμε για παιδιά μικρής ηλικίας, αφού ο χαρακτήρας τους είναι ιδιαίτερα εύπλαστος. | el |
| heal.advisorName | Παπακωνσταντίνου, Αντιγόνη-Αλμπα | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 78 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License