Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11019Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ιατρού, Μαρία | el |
| dc.contributor.author | Σούκουλη, Σοφία | el |
| dc.date.accessioned | 2020-05-26T05:55:21Z | - |
| dc.date.available | 2020-05-26T05:55:21Z | - |
| dc.date.issued | 2020-05-26 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11019 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Γνωστική αναπτυξη | el |
| dc.subject | Cognitive development | en |
| dc.subject | Παιχνίδι | el |
| dc.subject | Εικαστική αγωγή | el |
| dc.title | Παιχνίδι και εικαστική αγωγή στην παιδική ηλικία | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T08:05:06Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2010-10-12 | - |
| heal.bibliographicCitation | Ιατρού, Μ., Σούκουλη, Σ., 2010. Παιχνίδι και εικαστική αγωγή στην παιδική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Η παρούσα εργασία αποτελεί την αποτύπωση θεωρητικών προσεγγίσεων της έννοιας του παιχνιδιού και της εικαστικής αγωγής παιδιών βρεφικής και προσχολικής ηλικίας. Τα κεφάλαια είναι πέντε και οι τίτλοι τους δίνουν «σημειωτικά» το στίγμα του περιεχομένου τους. Τα πρώτα τρία κεφάλαια απευθύνονται στο παιχνίδι, όπου παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού δίνοντας έμφαση στις θεωρίες και στις απόψεις παιδαγωγών . Υπογραμμίζονται τα είδη των παιχνιδιών με τα οποία ασχολούνται τα παιδιά καθώς και ο χώρος όπου παίζουν. Γίνεται μια εκτενή αναφορά στο ρόλο που παίζει το παιχνίδι στην ανάπτυξη του παιδιού και κατά πόσο ενισχύεται η γνωστική, σωματική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Δίνεται έμφαση στη σημασία του παιχνιδιού στην παιδαγωγική διαδικασία και στο ρόλο του εκπαιδευτικού και παρουσιάζεται το ομαδικό, συμβολικό και κινητικό παιχνίδι. Τα δύο τελευταία κεφάλαια αναφέρονται στην εικαστική αγωγή, όπου περιγράφεται ο ρόλος των εικαστικών στον παιδικό σταθμό, αναλύονται τα είδη των εικαστικών, ζωγραφική, παιδικό σχέδιο, χειροτεχνία, πλαστική και προβάλλεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού. | el |
| heal.advisorName | Μπερούκας, Κωνσταντίνος | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 111 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License