Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαλατσούκα, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2020-04-22T09:38:08Z-
dc.date.available2020-04-22T09:38:08Z-
dc.date.issued2020-04-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10817-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.subjectNurseriesen
dc.titleΗ διαχρονική εξέλιξη των βρεφονηπιακών σταθμών στην Ελλάδα.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.classificationEducation, Preschoolen
heal.dateAvailable2024-01-07T07:50:48Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-12-10-
heal.bibliographicCitationΜπαλατσούκα, Α., 2010. Η διαχρονική εξέλιξη των βρεφονηπιακών σταθμών στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ προσχολική εκπαίδευση, με τους παιδαγωγούς σε πρωταγωνιστικό ρόλο ευνοεί την επικοινωνία, τελειοποιεί τους τρόπους έκφρασης, συντελεί στην νοητική ανάπτυξη, προσφέρει ευκαιρίες για ανακάλυψη, για γνώση, και αναπτύσσει την δημιουργική ικανότητα των παιδιών. Στην εργασία που παρατίθεται, παρουσιάζεται η διαχρονική εξέλιξη των παιδικών σταθμών στην Ελλάδα, δίνοντας βάση στις αναγκαστικές αλλαγές που υπέστη η εκπαίδευση, ανάλογα με τα πολιτικά, κοινωνικά και οικονομικά γεγονότα. Την εποχή που η προσχολική αγωγή δεν ήταν στα άμεσα ενδιαφέροντα της εκά-στοτε κυβέρνησης, υπήρχαν κάποια σημαντικά πρόσωπα και αξιόλογα ιδρύματα που είχαν συνειδητοποιήσει ότι τα παιδιά χρειάζονται ειδική φροντίδα και μεταχείριση. Με μεγάλη προσπάθεια τα ιδρύματα αυτά, τα οποία και αναφέρονται στην εργασία, κατάφεραν να βοηθήσουν χιλιάδες παιδιά που είχαν ανάγκη και για το λόγο αυτό είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της προσχολικής εκπαίδευσης στην χώρα μας. Τέλος, οι παιδικοί σταθμοί υπέστησαν αρκετές αλλαγές και παρατίθενται οι νόμοι που συνετέλεσαν σε αυτές, η σημερινή τους μορφή, η οργάνωση και η λειτουργία τους.el
heal.advisorNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages46el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons