Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραβίδης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2020-04-14T08:24:00Z-
dc.date.available2020-04-14T08:24:00Z-
dc.date.issued2020-04-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10799-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΤραπεζικά προϊόντα*
dc.subjectΟικονομική κρίση*
dc.subjectInternal marketing*
dc.subjectΒanking products*
dc.subjectEconomic cricis*
dc.titleΣύγχρονα προϊόντα μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα με βάση την οικονομική κατάσταση της χώρας. Παράδειγμα: Εθνική Τράπεζα Ελλάδος.el
dc.titleModern marketing products in the banking sector based on the financial situation of the country: for example National Bank of Greece.*
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 616*
heal.classificationΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες--Υπηρεσίες πελατών*
heal.classificationΧρηματοοικονομικές κρίσεις*
heal.languageelel
heal.accessaccountel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-04-08-
heal.abstractΑντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων προϊόντων μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα. Εξετάζεται η διάρθρωσή τους και τα στοιχεία που αποτελούντο επονομαζόμενο «Μίγμα Μάρκετινγκ». Επίσης γίνεται λόγος και για την προσθήκη νέων στοιχείων στο μίγμα, αφού οι μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγοράοδηγούν στην επανατοποθέτηση των στόχων των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.Ακόμη αναλύεται η σπουδαιότητα που έχει το εργατικό δυναμικό στο τραπεζικό μάρκετινγκ, γιατί το σύνολο των ενεργειώντου μπορεί να επηρεάσει άμεσατο αποτέλεσμα εξυπηρέτησης που αντιλαμβάνεται ο πελάτης. Έτσι το εσωτερικό μάρκετινγκ (InternalMarketing)είναι μία ολοκληρωμένη στρατηγική των τραπεζών στην επίτευξη των στόχων τους.Περιγράφεται επίσης η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην κατάσταση των ελληνικών τραπεζών και οι τρόποι επιβίωσης του χρηματοπιστωτικού συστήματος, αναφέροντας ως παράδειγμα την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος.el
heal.abstractThe subject of the thesis is the study of modern marketing products in the banking sector. Their structure and the elements that make up the Marketing Mix are examined. There is also reason for adding new elements to the Mix, as changing market conditions lead to the repositioning of financial institution objectives. Still analyzes the importance of the workforce in banking marketing, because all its action can directly affect the customer service perception. So internal marketing is a comprehensive strategy for banks to achieve their goals. Also describes the impact of the financial crisis on the situation of Greek banks and the financial systems survival prospects, citing as an example the National Bank of Greece.*
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΑρνής, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages80el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons