Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒούκια, Κασσιανήel
dc.date.accessioned2020-04-10T08:49:20Z-
dc.date.available2020-04-10T08:49:20Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10792-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΨυχολογίαel
dc.subjectPsychologyen
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectMusicen
dc.titleΑναπτυξιακή ψυχολογία της μουσικής και μορφές μουσικών δραστηριοτήτων στις φάσεις της προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:18:58Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-03-12-
heal.bibliographicCitationΒούκια, Κ., 2011. Αναπτυξιακή ψυχολογία της μουσικής και μορφές μουσικών δραστηριοτήτων στις φάσεις της προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία έχει ως θέμα της το πώς η μουσική επηρεάζει το παιδί της προσχολικής ηλικίας, σε κάθε φάση της ανάπτυξής του μέχρι το 5ο έτος. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τους τομείς εκείνους οι οποίοι βρίσκονται ακόμη σε ένα πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και ωρίμανσης, καθώς διαμορφώνονται παράλληλα με το παιδί αυτής της ηλικίας. Αυτοί είναι: ο λόγος, η φωνή, το τραγούδι, η κίνηση και ο ρυθμός, η ενασχόληση και η χρήση των μουσικών οργάνων, η γνωριμία με τα μουσικά παιχνίδια και μουσικές δραστηριότητες, η ακρόαση μουσικής. Σημαντικό είναι να γίνεται χρήση όλων των μορφών μουσικών δραστηριοτήτων, που μπορούν να λάβουν χώρα, όπως το τραγούδι, η κίνηση, η χρήση μουσικών οργάνων, η ακρόαση, οι ηχοϊστορίες. Η φόρμα του παιχνιδιού αναδεικνύεται ως κυρίαρχη σε όλες αυτές τις μουσικές δραστηριότητες. Ακόμη γίνεται λόγος για τον συνθέτη και εμπνευστή πρωτοποριακών παιδαγωγικών προτάσεων στο χώρο της μουσικής παιδείας και διδασκαλίας της μουσικής, τον Carl Orff. Συμπέρασμα της εργασίας είναι πως αν θέλουμε ολόπλευρη ανάπτυξη, πλούσια σε ερεθίσματα, οφείλουμε να προσφέρουμε στο παιδί της προσχολικής ηλικίας εμπειρίες μέσα σ’ ένα καλά οργανωμένο μουσικό περιβάλλον.el
heal.advisorNameΘεοχάρης, Ράπτηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages44el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons