Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣωτηρακοπούλου, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2020-04-10T08:46:41Z-
dc.date.available2020-04-10T08:46:41Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10791-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιατροφήel
dc.subjectΔιατροφή--Παιδιάel
dc.titleΗ επιρροή των μέσων μαζικής ενημέρωσης στη διατροφή των παιδιών.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΜέσα μαζικής ενημέρωσης και παιδιάel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:17:46Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-03-11-
heal.bibliographicCitationΣωτηρακοπούλου, Κ., 2011. Η επιρροή των μέσων μαζικής ενημέρωσης στη διατροφή των παιδιών. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΣτις μέρες μας, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των παιδιών, κυρίως η τηλεόραση και οι υπολογιστές με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό συμβαίνει κυρίως, λόγω του μειωμένου ελεύθερου χρόνου των γονέων και γενικότερα του δύσκολου και γρήγορου ρυθμού ζωής, με αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν μάθει σε έναν καθιστικό τρόπο ζωής, γινόμενοι δέκτες λανθασμένων μηνυμάτων, κυρίως μέσω των διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις αυτές, λοιπόν, επηρεάζουν πολύ την ψυχολογία και τη συμπεριφορά των παιδιών, αφού προβάλλουν έναν πλασματικό κόσμο, γεμάτο περιττά αγαθά και διαστρεβλωμένους χαρακτήρες κόσμο, αλλά, κυρίως, επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών. Οι γεμάτες ζάχαρη και λιπαρά, λοιπόν, προτάσεις τους στα διάφορα φαγώσιμα προϊόντα που προβάλλουν με ελκυστικό τρόπο, οδηγούν στην εμφάνιση, όλο και περισσότερο, της παιδικής παχυσαρκίας. Καθοριστικό ρόλο στη διατροφή των παιδιών, αλλά και στη διαμόρφωση της συνείδησης και της στάσης ζωής τους παίζουν οι γονείς, αφού αποτελούν το πρώτο και σημαντικότερο πρότυπο μίμησης. Στον περιορισμό, λοιπόν, των διαφημίσεων αυτών και την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας στοχεύουν οι διάφορες Οργανώσεις σε διάφορες χώρες με τη θεσμοθέτηση κανόνων και απαγορεύσεων στις διαφημιστικές εταιρείες. Τέλος, η παιδική παχυσαρκία είναι ένα φαινόμενο, το οποίο δημιουργεί διάφορα προβλήματα στη ζωή των παιδιών, αλλά σίγουρα είναι αντιμετωπίσιμο. Επιπλέον, λόγω της συνεχόμενης αύξησης της τα τελευταία χρόνια γίνεται συχνά κύριο θέμα στις εφημερίδες, καθώς η επαγρύπνηση για τη συνειδητοποίηση του προβλήματος από όλους μας είναι απαραίτητη.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages65el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons