Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10730
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτζουβάρας, Δημοσθένηςel
dc.date.accessioned2020-03-27T09:59:48Z-
dc.date.available2020-03-27T09:59:48Z-
dc.date.issued2020-03-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10730-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤράπεζεςel
dc.subjectΑσφαλιστικά προϊόνταel
dc.subjectΠροσωπικό τραπεζώνel
dc.subjectΒancassuranceen
dc.subjectBanksen
dc.subjectInsurance productsen
dc.subjectBank staffen
dc.titleΠροώθηση τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων από το προσωπικό των ελληνικών τραπεζών.el
dc.titlePromotion of bank insurance products by staff of greek banksen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0188el
heal.classificationΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:46:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-03-26-
heal.bibliographicCitationΝτζουβάρας, Δ., 2020. Προώθηση Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων από το προσωπικό των ελληνικών τραπεζών. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται ενδελεχώς η έννοια του τραπεζοασφαλιστικού προϊόντος και ερευνάται η εξέλιξη του στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα κατά την διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας. Τα ασφαλιστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες οι οποίες προωθούνται μέσα από τραπεζικά δίκτυα, ευρύτερα γνωστό ως bancassurance, είναι το αποτέλεσμα της σχέσης μεταξύ των τραπεζικών ιδρυμάτων και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Βάσει της αμφίδρομης αυτής σχέσης, το αποτέλεσμα για τις τράπεζες είναι ιδιαίτερα θετικό, διότι με την πώληση των προϊόντων αυτών λαμβάνουν προμήθειες, οι οποίες με τη σειρά τους αυξάνουν τα οικονομικά αποτελέσματα των τραπεζών. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του χρηματοπιστωτικού συστήματος γενικότερα. Στη συνέχεια με μια σύντομη ιστορική αναδρομή την τελευταία δεκαετία, παρουσιάζεται η σημερινή εικόνα του ελληνικού τραπεζικού συστήματος. Στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια της ασφάλισης καθώς και στον διαχωρισμό της σε ιδιωτική και κοινωνική ασφάλιση με ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών τους. Επίσης διερευνάται το εποπτικό πλαίσιο των ασφαλιστικών εταιρειών. Στο 3ο κεφάλαιο αναλύεται πλήρως η έννοια του bancassurance, ποια είναι η ανάπτυξη του στην Ελλάδα από τα αρχικά στάδια της εμφάνισης έως σήμερα. Επίσης αναλύονται λεπτομερώς ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του bancassurance τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες, για τις τράπεζες αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες. Στο 4ο κεφάλαιο παρατίθεται η εικόνα της Ελληνικής Ασφαλιστικής αγοράς και η εξέλιξή της τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια αναλύονται οι στρατηγικές συνεργασίες των ελληνικών τραπεζών με της ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ διεξοδικά 11 αναφέρονται και ποιες είναι οι διαδικασίες εκπαίδευσης του προσωπικού των τραπεζών για την προώθηση των τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων (απόκτηση πιστοποιήσεων μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος) Στο 5ο κεφάλαιο πραγματοποιείται η παρουσίαση και ανάλυση των δεδομένων της έρευνας του ερωτηματολογίου. Καθορίζεται ο ερευνητικός σκοπός, η μέθοδος της έρευνας, το δείγμα, το εργαλείο συλλογής και ο σχεδιασμός της μελέτης, η στατιστική ανάλυση των δεδομένων καθώς και οι περιορισμοί κατά την διάρκεια αυτής της έρευνας. Πραγματεύεται την ανάλυση απαντήσεων των 166 ερωτηματολογίων της έρευνας. Αρχικά παρουσιάζονται τα κοινωνικό- δημογραφικά δεδομένα του δείγματος (φύλλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, επίπεδο σπουδών). Στην συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα σε σχέση με το επίπεδο δυσκολίας στην πώληση τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, στο επίπεδο των γνώσης τους καθώς και τον βαθμό προθυμίας των τραπεζικών υπαλλήλων στην διαδικασία της πώλησης. Αναλύονται επίσης τα δεδομένα σχετικά με το επίπεδο ικανοποίησης που λαμβάνουν οι πελάτες έπειτα από την απόκτηση ενός τραπεζοασφαλιστικού προϊόντος. Ακόμα διερευνάται ο βαθμός της αναγκαιότητας της πώλησης των προϊόντων αυτών από μέρους του προσωπικού των τραπεζών. Ακόμα αναλύονται τα δεδομένα που θεωρούν τον βαθμό δυσπιστίας των πελατών έως την απόκτηση του προϊόντος. Στο τέλος του 5ου κεφαλαίου εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την ποιότητα εκπαίδευσης στα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα του προσωπικού των τραπεζών, τον βαθμό ετοιμότητάς τους, την ικανότητα να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες της αγοράς. Επίσης πως αντιλαμβάνονται την επαγγελματική τους ανάπτυξη σε σχέση με την προώθηση των προϊόντων αυτών και τέλος σε τι βαθμό έχουν αφομοιώσει την αναγκαιότητα από μέρους των τραπεζών για την προώθηση των τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων.el
heal.abstractThe present thesis analyzes in detail the concept of banking insurance product and examines its evolution in the Greek banking system over the last decade. Insurance products and services that are promoted through banking networks, more commonly known as bancassurance, are the result of the relationship between banking institutions and insurance companies. On the basis of this two-way relationship, the result for banks is particularly positive, as they sell commissions, which in turn increase the financial results of banks. Chapter 1 deals with the concept of the financial system in general. Then, with a brief historical overview of the last decade, presents the current picture of the Greek banking system. Chapter 2 discusses the concept of insurance and its separation into private and social insurance by analysing their basic characteristics. The supervisory framework of insurance companies is also being explored. Chapter 3 fully analyzes the concept of bancassurance, what its development in Greece has been since its inception. They also analyse in detail what are the main advantages and disadvantages of bancassurance for both insurance companies, banks and their clients. Chapter 4 presents the picture of the Greek Insurance market and its evolution in recent years. Following are the strategic partnerships of the Greek banks with the insurance companies, and the details of the bank staff training procedures for the promotion of bank insurance products (obtaining certificates through the Bank of Greece). Chapter 5 presents and analyzes the questionnaire survey data. The purpose of the research, the method of research, the sample, the tool for collecting and designing the study, the statistical analysis of the data as well as the limitations during this 13 research are specified. It deals with the analysis of the responses to the 166 survey questionnaires. The sample socio-demographic data (gender, age, marital status, level of study) are initially presented. The data are then analysed in relation to the level of difficulty in selling bank insurance products, their level of knowledge and the degree of willingness of bank employees in the sales process. Data on the level of satisfaction customers receive after acquiring a bank insurance product are also analysed. The degree of necessity of the sale of these products by the bank staff is also being investigated. Finally, we analyse the data that consider the degree of distrust of customers until the acquisition of the product. At the end of Chapter 5, conclusions are drawn on the quality of training in bank insurance products for bank staff, their degree of preparedness, their ability to cope with market conditions. Also how do they perceive their professional development in relation to the promotion of these products and finally to what extent have they assimilated the need for banks to promote bank insurance products?en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοιοκονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntzouvaras, D. _MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons