Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρράς, Γρηγόρηςel
dc.date.accessioned2020-03-16T12:24:36Z-
dc.date.available2020-03-16T12:24:36Z-
dc.date.issued2020-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10729-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαθόντεςel
dc.subjectΗ αξία της ζωήςel
dc.subjectΚόστος τροχαίων ατυχημάτωνel
dc.subjectΠεριφέρεια Ηπείρουel
dc.subjectSufferersen
dc.subjectThe value of lifeen
dc.subjectCost of traffic accidentsen
dc.subjectRegional Unit of Epirusen
dc.titleΟι οικονομικές επιπτώσεις των τροχαίων ατυχημάτων στην Ήπειρο, κατά τα έτη 2009-2019.el
dc.titleThe economic impact of road accidents in the region of Epirus - Greece, in the years 2009-2019.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0187el
heal.classificationΤροχαία ατυχήματαel
heal.classificationTraffic accidentsen
heal.dateAvailable2024-01-06T13:37:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-03-13-
heal.bibliographicCitationΚαρράς, Γ., 2020. Οι οικονομικές επιπτώσεις των τροχαίων ατυχημάτων στην Ήπειρο, κατά τα έτη 2009-2019. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΤα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της Πολιτείας. Με τη δημιουργία των μεγάλων οδικών αξόνων, όπως η Ιόνια οδός, η Ολυμπία και η Εγνατία, την τελευταία 10ετία, τα τροχαία ατυχήματα σημειώνουν μείωση, η οποία ωστόσο δεν είναι ανάλογη των προσδοκιών των Κρατικών Παρεμβάσεων. Το κόστος της ανθρώπινης ζωής δεν έχει οικονομικό αντίκρισμα ούτε για τον ίδιο τον παθόντα ούτε για τους οικείους τους. Ωστόσο, έχει διαμορφωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο ένα μοντέλο υπολογισμού του κόστους της ζωής που σχετίζεται με τα τροχαία ατυχήματα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει το σοβαρό ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα για την χρονική περίοδο 2009-2019 και να εστιάσει στην Περιφέρεια Ηπείρου. Στόχος είναι να εξαχθούν αξιόπιστα και έγκυρα συμπεράσματα και να υπολογιστεί το κόστος που προκύπτει από τα τροχαία ατυχήματα στην Ήπειρο. Για το λόγο αυτό αντλήθηκαν επίσημα ληξιαρχικά και νοσοκομειακά στοιχεία από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), την Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ), τους ασφαλιστικούς φορείς (ΙΚΑ και ΕΦΚΑ) και από την επετηρίδα ασφάλεια αυτοκινήτων από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΑΕΕ). Η παρούσα εργασία ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση των τροχαίων ατυχημάτων και στη συνέχεια προχωρά σε παράθεση συγκεκριμένων στατιστικών στοιχείων που πληροφορούν τον αναγνώστη σχετικά με τα μεγέθη και το εύρος των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα και αναλυτικότερα στην Περιφέρεια Ηπείρου. Στο τέλος γίνεται υπολογισμός του κόστους των τροχαίων ατυχημάτων και υπολογίζεται το ποσοστό που αντιστοιχεί στο σύνολο του Εθνικού Ακαθάριστου Προϊόντος προκειμένου να γίνει αντιληπτή η σπουδαιότητα της περαιτέρω αντιμετώπισης των τροχαίων ατυχημάτων από την Πολιτεία.el
heal.abstractΤraffic accidents in Greece are one of the most important issues of the State. With the creation of major road axes such as the Ionian Road, Olympia and Egnatia, over the last 10 years, road accidents have declined, but it is not proportional to the expectations of State Interventions. The cost of human life has no economic impact either for the patient himself or their relatives. However, a global model has been developed to calculate the cost of life associated with road accidents. The purpose of this thesis is to approach the serious issue of road accidents in Greece for the period 2009-2019 and to focus on the Regional Unit of Epirus. The aim is to draw reliable and valid conclusions and to calculate the costs resulting from road accidents in Epirus. For this reason, official and hospital data were obtained from the Greek Statistical Authority (ELSTAT), the Greek Police (ELAS), the insurers (IKA and EFKA) and from the yearbook insurance of cars from the Association of Insurance Companies of Greece . This thesis begins with the theoretical approach to traffic accidents and then proceeds to a list of specific statistics informing the reader about the sizes and range of traffic accidents in Greece; more detailed in the Regional Unit of Epirus. In the end, the cost of road accidents is calculated and the percentage corresponding to the total national gross product, is calculated in order to understand the importance of further treatment of traffic accidents by The State.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοιοκονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages167-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karras,G_MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons