Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαμπρινού, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-02-27T09:06:57Z-
dc.date.available2020-02-27T09:06:57Z-
dc.date.issued2020-02-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10715-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕλληνικές επιχειρήσειςel
dc.subject, Greek Businessel
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταel
dc.subjectEntrepreneurshipel
dc.subjectΠωλήσειςel
dc.subjectSalesel
dc.titleΟ ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1642el
heal.classificationΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
heal.classificationSocial Mediael
heal.dateAvailable2024-01-06T18:38:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-02-24-
heal.bibliographicCitationΛαμπρινού,Μ. ,2020. Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ελληνικές επιχειρήσεις. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει το θέμα «Ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στις Ελληνικές Επιχειρήσεις». Πιο αναλυτικά, αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το πως αυτές επιδρούν στη λειτουργία των επιχειρήσεων, ενισχύοντας την επιχειρηματικότητα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται o τρόπος με τον οποίο επηρεάζονται οι πελάτες στις τελικές τους προτιμήσεις που αφορούν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μέσω της διεξαγωγής έρευνας σε πλήθος επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα και σε ποικίλους επαγγελματικούς κλάδους, δίνεται η δυνατότητα αποτύπωσης και καταγραφής των τάσεων που επικρατούν αναφορικά με την διείσδυση της χρήσης των μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Επιπλέον, διαπιστώνεται το πως μπορεί να διαφοροποιηθεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στις πωλήσεις των επιχειρήσεων, ανάλογα με τον τομέα δραστηριότητάς τους, καθώς και το πως η δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων σε διαφορετικές περιοχές δεν αποτελεί πλέον εμπόδιο για την προβολή και την δραστηριοποίηση της επιχείρησης.el
heal.advisorNameΔημητρίου, Αμαλλίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages80-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.88 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons