Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταμουλά, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-02-19T10:08:04Z-
dc.date.available2020-02-19T10:08:04Z-
dc.date.issued2020-02-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10689-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΔιοίκησηel
dc.subjectΜετασχηματιστικήel
dc.subjectΣυναλλακτικήel
dc.subjectSecondary educationen
dc.subjectLeadershipen
dc.subjectManagementen
dc.subjectTransformationalen
dc.subjectTransactionalen
dc.titleΔιοίκηση και διαχείριση προσωπικού σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της πόλης της Άρταςel
dc.titleStaff administration and management in secondary education units: a case study of the city of Artaen
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0182el
heal.classificationΔιοίκηση προσωπικούel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:28:20Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-02-
heal.bibliographicCitationΣταμουλά, Α., 2020. Διοίκηση και διαχείριση προσωπικού σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της πόλης της Άρτας.Μεταπτυχιακή εργασία.Πρέβεζα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών.Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη διοίκηση και διαχείριση του προσωπικού της σχολικής μονάδας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα να μελετήσει την περίπτωση της πόλης της Άρτας. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος που είναι το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας και το δεύτερο που αποτελεί το ερευνητικό μέρος. Για την ολοκλήρωση της έρευνας λήφθηκαν υπόψη η σύγχρονη θεωρία και πρακτική που τελικά βοήθησαν να εξακριβωθούν και προσδιοριστούν οι διοικητικές λειτουργίες που πραγματοποιούνται σε μια σχολική μονάδα. Αναφορικά με την επιστημονική έρευνα, σκοπός της είναι να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα, που πληρούν τις μεθοδολογικές απαιτήσεις, και να προσδώσει επιστημονική αντικειμενικότητα και επιστημονικό χαρακτήρα. Συγκεκριμένα, οι έρευνες γύρω από την εκπαιδευτική διοίκηση στον χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης είναι κάτι σχετικά καινούργιο που έχει εισαχθεί μόλις την τελευταία εικοσαετία. Γι’ αυτό το λόγο, γίνεται αντιληπτή η σπουδαιότητα ενίσχυσης και εμπλουτισμού του θέματος με νέα δεδομένα. Με λίγα λόγια, η εργασία προσπαθεί να ενισχύσει την βιβλιογραφία μέσω της συλλογής και παρουσίασης σύγχρονων ευρημάτων που βασίζονται στην επιστημονική πρωτοτυπία και αξιοπιστία της παρούσας έρευνας. Στην παρούσα έρευνα έλαβαν μέρος 109 καθηγητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Από τα αποτελέσματα αναδείχτηκε ότι η αποτελεσματική διοίκηση συνδέεται στενά με τη μετασχηματιστική και συναλλακτική ηγεσία. Συγκεκριμένα, όσο αυξάνεται η αποτελεσματικότητα της διοίκησης τόσο αυξάνεται και η μετασχηματιστική και συναλλακτική ηγεσία του διευθυντή, η υποκίνηση εργασίας και μειώνεται η αποφυγή της ηγεσίας. Ωστόσο, οι καθηγητές του Γυμνασίου φαίνεται να θεωρούν αποτελεσματικότερη τη διοίκηση και εφαρμογή της μετασχηματιστικής ηγεσίας από τους καθηγητές του Λυκείου.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to present the management and administration of school unit staff in secondary education and specifically to study the case of the city of Arta. The project is divided into two parts. The first part is the theoretical part of the thesis and the second part concerns the research. Completing the research, current theory and practice were taken into account and ultimately helped to identify the administrative functions performed in a school unit. With regard to scientific research, its purpose is to provide answers to important questions that meet the methodological requirements, and to impart scientific objectivity and scientific character. In particular, research on educational administration in the field of Greek education is something new that has only been introduced in the last twenty years. For this reason, the importance of enhancing and enriching the subject with new data is being realized. In short, the work attempts to enhance the literature by collecting and presenting contemporary data based on the scientific originality and reliability of the present research. In this study 109 secondary education teachers participated. The results show that effective management is closely linked to transformational and commercial leadership. In particular, as the effectiveness of management increases, so does the transformational and transactional leadership of the manager, the stimulation of work, and the avoidance of leadership. However, high school teachers seem to find the administration and implementation of transformational leadership more effective by high school teachers.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΓκανάς, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages115el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stamoula, A._MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons