Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒεράι, Σεμέλη-Ερατώel
dc.contributor.authorΜήτσιου, Νικολέτα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-02-18T07:12:41Z-
dc.date.available2020-02-18T07:12:41Z-
dc.date.issued2020-02-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10684-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣουπερμάρκετel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subjectΑριθμοδείκτεςel
dc.titleΧρηματοοικονομική ανάλυση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.el
dc.titleFinancial analysis in super market.en
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0609el
heal.classificationΑνάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεωνel
heal.languageelel
heal.accessaccountel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒεράι, Σ.-Ε., Μήτσιου, Ν.-Μ., 2020. Χρηματοοικονομική ανάλυση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία έγινε μελέτη των πέντε σημαντικότερων αλυσίδων σουπερμάρκετ που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά σήμερα για την περίοδο 2007 – 2016 μέσω της χρήσης του εργαλείου των αριθμοδεικτών. Από όσα μελετήθηκαν κατέστη σαφές, ότι και οι πέντε εξεταζόμενες αλυσίδες σουπερμάρκετ παρά την οικονομική κρίση ήταν κερδοφόρες, γεγονός ιδιαίτερα θετικό, καθώς μιλάμε για έναν κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και πόλεμο τιμών από την έναρξη της οικονομικής κρίσης έως και σήμερα. Συνολικά, σαν συμπέρασμα εξήχθη η ανάγκη των αλυσίδων σουπερμάρκετ να εστιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο κομμάτι της διαφοροποίησής τους έναντι των ανταγωνιστών τους, έτσι ώστε σε συνδυασμό με το προωθητικό πρόγραμμα που εφαρμόζουν να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες και κατά συνέπεια να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αλλά και την συνολική τους κερδοφορία, ενώ ειδικά η Μασούτης είναι αναγκαίο να βρει λύσεις ώστε να μειώσει την ιδιαίτερα υψηλή έκθεση της σε δανεισμό, η οποία μειώνει σε μεγάλο βαθμό και το βαθμό αξιοπιστίας και συνέπειάς της προς τους προμηθευτές της.el
heal.abstractIn the present study we studied the five most important supermarket chains active in the Greek market today for the period 2007-2016 through the use of the numerical indicator tool. It turned out that the five oil chains under consideration despite the economic crisis were profitable, which is particularly positive, as we are talking about an industry with intense competition and price prices since the beginning of the economic crisis to date. Overall, it was concluded that the need for supermarket chains to focus as much as possible on their differentiation against their competitors, so that in combination with their promotional program, they attract as many customers as possible and thus increase sales. and their overall profitability, and in particular Masouti needs to find solutions to reduce its particularly high exposure to borrowing, which greatly reduces the level of creditworthiness. let and consistency towards its suppliersen
heal.advisorNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΑρνής, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages105el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons