Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖώνιου, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-02-12T11:46:49Z-
dc.date.available2020-02-12T11:46:49Z-
dc.date.issued2020-02-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10677-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectEπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectEκπαιδευτικοίel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectΣτατιστική ανάλυσηel
dc.subjectJob satisfactionen
dc.subjectEducatorsen
dc.subjectSurveyen
dc.subjectStatistical analysisen
dc.titleΗ επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Πρέβεζαςel
dc.titleJob satisfaction of secondary education teachers in the city of Prevezaen
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0178el
heal.classificationΕργαζόμενοι -- Ικανοποίηση*
heal.dateAvailable2024-01-06T13:41:32Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-02-
heal.bibliographicCitationΖώνιου, Ε., 2020. Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Πρέβεζας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Η επαγγελματική ικανοποίηση αποτελεί μια πολυδιάσταση έννοια και συνδέεται με μια ποικιλία παραγόντων, γεγονός που έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των ερευνητών. Σε εκπαιδευτικά πλαίσια, πολλοί ερευνητές έχουν διερευνήσει την επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών με τα συμπεράσματα να είναι ποικίλα αλλά τόσο σύμφωνα όσο και αντιφατικά μεταξύ τους. Έτσι στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εκτελέστηκε έρευνα σε δείγμα 70 εκπαιδευτικών β/θμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Πρέβεζας μέσω σταθμισμένου και έγκυρου δομημένου ερωτηματολογίου (Job Satisfaction Scale – JSS) με σκοπό τη διερεύνηση του επιπέδου επαγγελματικής ικανοποίησής τους. Από τα αποτελέσματα, προέκυψε πως το επίπεδο επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών β/θμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Πρέβεζας κινούνται σε μέτρια επίπεδα. Ως προς τα δημογραφικά χαρακτηριστικά δεν εντοπίστηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές με εξαίρεση το φύλο στο οποίο αποδείχθηκε πως οι άνδρες είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από τις γυναίκες.el
heal.abstractThe present thesis deals with the job satisfaction of educators. Job satisfaction is a multidimensional concept and is linked to a variety of factors, which has aroused the interest of researchers globally. In educational contexts, many researchers have explored educators’ job satisfaction with conclusions varying and being both consistent and contradictory. Thus, in the context of the present study, a sample of 70 secondary education teachers in the city of Preveza was surveyed through the Job Satisfaction Scale (JSS) questionnaire to investigate their level of job satisfaction. The results show that the level of job satisfaction of secondary education teachers in the city of Preveza is not high and more ambivalent. There were no statistically significant differences in demographic characteristics with the exception of gender in which men were found to be more satisfied than womenen
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages100el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zwniou, E. _MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons