Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπασάι, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-02-04T08:31:05Z-
dc.date.available2020-02-04T08:31:05Z-
dc.date.issued2020-02-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10657-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΤέχνηel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.titleΗ συμβολή της τέχνης στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-
heal.bibliographicCitationΜπασάϊ, Ε., 2020. Η συμβολή της τέχνης στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η τέχνη επιδρά στην ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας. Στόχος της εργασίας είναι μέσω της διερεύνησης του ορισμού της τέχνης και των πτυχών της να καταστεί σαφής η επίδρασης της στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών πρώιμης παιδικής ηλικίας και πως αυτή επηρεάζεται από διάφορους κοινωνικούς, οικονομικούς και συναισθηματικούς παράγοντες. Εστιάζουμε, επίσης, στην συνεισφορά της τέχνης σε παιδιά με ειδικές ανάγκες και πως αυτή βοηθά να εξελιχθούν και να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες. Σημαντική αναφορά γίνεται και στους παιδαγωγούν, καθώς διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην σχέση των παιδιών με τις τέχνες.el
heal.advisorNameΜάντζιου, Στρατούλαel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages80el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.