Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜουλίνου, Βασιλείαel
dc.contributor.authorΤζιτζή, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-01-31T15:48:52Z-
dc.date.available2020-01-31T15:48:52Z-
dc.date.issued2020-01-31-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10654-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΜουσικοθεραπείαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.titleΜουσικοθεραπεία και δυσλεξία.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T07:49:37Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΜουλίνου Β., & Τζιτζή Α., 2019. Μουσικοθεραπεία και δυσλεξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και περισσότερο για τις μαθησιακές δυσκολίες που αποτελούν τη μεγαλύτερη κατηγορία ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και είναι εμφανείς στη σχολική μαθησιακή διαδικασία. Υπάρχουν τριών ειδών μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες είναι: η ειδική μαθησιακή δυσκολία ανάγνωσης (δυσλεξία), η ειδική μαθησιακή δυσκολία γραφής-γραπτής έκφρασης (δυσορθογραφία-δυσγραφία) και η ειδική μαθησιακή δυσκολία μαθηματικών (δυσαριθμησία) οι οποίες μπορεί να υπάρχουν όλες μαζί σ’ ένα παιδί ή μία από αυτές. Πιο γνωστή από όλες τις μαθησιακές δυσκολίες είναι η δυσλεξία, η οποία εμποδίζει το παιδί να διαβάσει και να γράψει με ευχέρεια λόγω λειτουργικών κωλυμάτων στον εγκέφαλό του. Η δυσλεξία σημειώνει ολοένα και μεγαλύτερη εξάπλωση παγκοσμίως. Προκειμένου να βοηθηθεί το παιδί και να μάθει να διαχειρίζεται την κατάσταση έχουν σχεδιαστεί πολλές παρεμβάσεις και θεραπείες. Μια σχετικά νέα παρέμβαση είναι αυτή της μουσικοθεραπείας. Η μουσική αποτελεί μια ιστορία που συνοδεύει το άτομο από τα αρχαία κιόλας χρόνια. Στην προκειμένη περίπτωση, στόχος μας είναι η προσπάθεια να αναδειχθούν τα οφέλη της μουσικοθεραπείας, και οι γενικότερες συνέπειές της. Προκειμένου να συγκριθούν αυτά, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση αναζητώντας σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα. Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία είναι πως η μουσική αποτελεί τρόπο διασκέδασης, μέσο ηρεμίας αλλά και μια αποτελεσματική μέθοδο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως θεραπευτική παρέμβαση στην δυσλεξία.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages97el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.