Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιούτκος, Ζήσηςel
dc.date.accessioned2020-01-17T10:31:56Z-
dc.date.available2020-01-17T10:31:56Z-
dc.date.issued2020-01-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10633-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΚαταναλωτισμόςel
dc.subjectConsumptionel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectAdvertisementsel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1635el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:08:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-01-15-
heal.bibliographicCitationΣιούτκος,Ζ. ,2020. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ ιδέα της παρούσας πτυχιακής εργασίας με θέμα «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά» ξεκίνησε κυρίως από το ενδιαφέρον μου για τα κοινωνικά δίκτυα και μετέπειτα η καλύτερη κατανόησή μου για την λειτουργεία των διαφημίσεων σε αυτά. Εάν έχει αναρωτηθεί κάνεις πως άραγε τα κοινωνικά δίκτυα ξεκίνησαν και πως κατέληξαν να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, το πρώτο κεφάλαιο έρχεται να λύσει τις απορίες αυτές και όχι μόνο. Σε αυτό εξετάζεται η ιστορία των κοινωνικών δικτύων καθώς επίσης και οι προγενέστερες και σύγχρονες μορφές αυτών. Συνεχίζοντας δίνονται πληροφορίες για την στόχευση κοινού και την λειτουργεία των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται η λειτουργική σύνδεση των κοινωνικών δικτύων με την καταναλωτική συμπεριφορά. Δίνονται πληροφορίες για τα μοντέλα της καταναλωτικής συμπεριφοράς που χρησιμοποιούν οι προωθητές για την καλύτερη στόχευση κοινού και την επίδραση της αγοραστικής δραστηριότητας στα κοινωνικά δίκτυα στην αύξηση του καταναλωτισμού. Επισημαίνεται, τέλος, ο ρόλος της καλύτερης κατανόησης των δικτύων, της λειτουργίας των διαφημίσεών τους και φυσικά η στάση και συμπεριφορά των χρηστών όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages58-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΙΟΥΤΚΟΣ ΖΗΣΗΣ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons