Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιόντου, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2020-01-14T07:07:45Z-
dc.date.available2020-01-14T07:07:45Z-
dc.date.issued2020-01-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10627-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΆσθμαel
dc.subjectΠαιδικό άσθμαel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.titleΝοσηλευτικές διεργασίες σε παιδιά με βρογχικό άσθμα και νέα ερευνητικά δεδομέναel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΝοσηλευτικήel
heal.dateAvailable2024-01-10T09:39:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-12-19-
heal.bibliographicCitationΛιόντου, Σ., 2019. Νοσηλευτικές Διεργασίες σε παιδιά με βρογχικό άσθμα και νέα ερευνητικά δεδομένα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των νοσηλευτών στην αντιμετώπιση του βρογχικού άσθματος στα παιδιά σύμφωνα με την πρόσφατη ανασκόπηση τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας. Υλικό και μέθοδος: πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονική αναζήτηση βιβλιογραφίας στην ηλεκτρονική βάση PubMed και στη μηχανή αναζήτησης Google Scholar. Κριτήρια ένταξης των άρθρων ήταν η αγγλική ή ελληνική γλώσσα, η αναφορά σε παιδιά με βρογχικό άσθμα και η χρονολογία δημοσίευσης της μελέτης (τελευταία δεκαετία). Αποτελέσματα: Το δείγμα μας αποτέλεσαν ερευνητικές μελέτες και βιβλιογραφικές ανασκοπήσεις, οι οποίες κάλυπταν τα κριτήρια ένταξης. Αφού μελετήθηκε η βιβλιογραφία φάνηκε ότι οι νοσηλευτές ως επιστήμονες υγείας διαθέτουν αρκετές γνώσεις τόσο για την αντιμετώπιση όσο και για την πρόληψη των παιδικού άσθματος. Συμπεράσματα: Συμπερασματικά, αποδεικνύεται ότι ο ρόλος του νοσηλευτή ειδικότερα στην πρόληψη του παιδικού άσθματος αλλά και στην αντιμετώπιση αυτού είναι μείζονος σημασίας. Ωστόσο, επειδή τα δεδομένα αλλάζουν–εξελίσσονται, απαιτείται διαρκής εκπαίδευση αλλά και ενημέρωση του νοσηλευτικού προσωπικού, προκειμένου οι επιστήμονες υγείας να αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις γνώσεις τους. Λέξεις ευρετηρίου: παιδικό άσθμα, βρογχικό άσθμα, ο ρόλος του νοσηλευτή, θεραπεία, εκπαίδευση.el
heal.abstractSUMMARY Purpose: The purpose of the present study is to investigate the role of nurses in the treatment of bronchial asthma in children according to a recent review of both Greek and international literature. Material and Method: An online bibliographic search was performed on the PubMed database and the Google Scholar search engine. The criteria for inclusion were English or Greek, reference to children with bronchial asthma and the date of publication of the study (last decade). Results: Our sample consisted of research studies and literature reviews that met the inclusion criteria. After studying the literature, it appeared that nurses as health scientists had sufficient knowledge of both the treatment and prevention of childhood asthma. Conclusions: In conclusion, the role of the nurse in particular in the prevention and treatment of childhood asthma is of great importance. However, because the data is changing - evolving, it requires constant training and updating of nursing staff in order for these health scientists to make the most of their knowledge. Key words: childhood asthma, bronchial asthma, the role of the nurse, treatment, education. el
heal.advisorNameΓρίβα, Ευαγγελίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages73el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liontou, S. _NUR_2019.pdfΠτυχιακή εργασία853.08 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons