Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσάπη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-01-13T12:21:26Z-
dc.date.available2020-01-13T12:21:26Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10623-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕντυπη πληροφόρησηel
dc.subjectprint mediael
dc.subjectΨηφιακή πληροφόρησηel
dc.subjectDigital informationel
dc.subjectΚοινωνικά μέσα δικτύωσηςel
dc.subjectSocial mediael
dc.titleΑπό την έντυπη στην ηλεκτρονική ενημέρωση.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1620el
heal.classificationΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
heal.classificationMediael
heal.dateAvailable2024-01-06T19:02:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-11-27-
heal.bibliographicCitationΤσάπη,Μ. ,2019. Από την έντυπη στην ηλεκτρονική ενημέρωση.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣχεδόν όλοι συμφωνούν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη και καταλύτης για την ώθηση αυτή ήταν οι εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας της πληροφορίας. Ο ψηφιακός όμως μετασχηματισμός στα μέσα πληροφόρησης κατευθύνεται από τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες του δέκτη-καταναλωτή. Αυτό γίνεται ορατό ιδιαίτερα στις νεότερες γενιές, που έχουν συνηθίσει να έχουν άμεση πρόσβαση στο χωρίς σύνορα περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή επιδιώκουν να είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο συνεχώς αναζητώντας την on-line ενημέρωση. Η ταχεία διάδοση των κινητών και των άλλων τεχνολογικών μέσων έχει διαμορφώσει ένα νέο τρόπο με τον οποίο ο κόσμος δημιουργεί και καταναλώνει πληροφορίες, και η αλλαγή αυτή επηρεάζει, όπως είναι φυσικό, βαθιά τον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης. Καθώς υπάρχει πλέον η δυνατότητα ώστε η Διαδικτυακή πληροφόρηση να παρέχεται άμεσα με τη χρήση των κινητών με μειωμένη μάλιστα οικονομική επιβάρυνση δημιουργείται ακόμη ένας άλλος καταλύτης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς επιτρέπει σε όλο και περισσότερους καταναλωτές να χρησιμοποιούν εργαλεία αιχμής στην προσπάθειά τους να απολαύσουν περιεχόμενο και ενημέρωση. Το βασικό ερώτημα είναι πλέον όχι το αν θα αντέξει τις εξελίξεις αυτές η έντυπη πληροφόρηση αλλά το πόσο ακόμα μπορεί να τις αντέξει. Οι απαντήσεις στην έρευνα που έγινε δείχνουν ότι φθάνει σύντομα το τέλος της έντυπης πληροφόρησης, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η ψηφιακή επανάσταση στο χώρο της πληροφόρησης.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages142-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons