Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξούδη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2020-01-13T12:20:29Z-
dc.date.available2020-01-13T12:20:29Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10620-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕργαλεία διαδικτύου για επιχειρήσεις: Εργαλεία της Googleel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1616el
heal.classificationΔιαδίκτυοel
heal.classificationInternetel
heal.dateAvailable2024-01-06T19:05:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-11-27-
heal.bibliographicCitationΑλεξούδη,Α. ,2019. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣτον σύγχρονο κόσμο, το διαδίκτυο είναι η πιο σημαντική και πιο χρησιμοποιημένη πλατφόρμα ψηφιακής συνομιλίας και προώθησης. Έτσι, η διαφήμιση μιας επιχείρησης on-line θα εξοικονομήσει στον επιχειρηματία πολύ χρόνο. Σε αντίθεση με το απλό μάρκετινγκ, με τη βοήθεια του ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί να διαφημίσει την επιχείρηση σε μεγάλες πλατφόρμες με ελεύθερες και αμειβόμενες υπηρεσίες. Ο διαδραστικός χαρακτήρας του διαδικτύου διευκολύνει την άμεση επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται γρήγορα στις επιθυμίες των καταναλωτών και τις τροποποιήσεις στην αγορά. Υπάρχουν τόσες πολλές στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιχειρηματίας. Τα κοινωνικά μέσα που ευδοκιμούν στο χώρο της προώθησης μιας εταιρείας, είναι ο ευκολότερος τρόπος. Με τις δωρεάν εφαρμογές που προσφέρουν , αποκτούν καθημερινά πιστούς ακολούθους. Όλοι γνωρίζουν ότι ο κόσμος κινείται γρήγορα από τον παραδοσιακό στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας καθημερινά ολοένα και περισσότερο. Για αυτο και οι επιχειρηματίες ψάχνουν να βρούν τι λειτουργεί και συμφέρει καλύτερα την επιχείρηση τους σε κάθε τομέα. Με την εμφάνιση της Google από το 1998 (Google Inc, 2013), παρατηρούνται αλλαγές που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αρχίσουν να προωθούνται ολοένα και περισσότερο και να αποκτούν καλύτερες σχέσεις και σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών και των επιχειρηματιών.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages65-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons