Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαντζώρου, Ελένη-Ιωάνναel
dc.date.accessioned2019-11-15T08:29:40Z-
dc.date.available2019-11-15T08:29:40Z-
dc.date.issued2019-11-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10559-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιεθνοποίησηel
dc.subjectInternationalizationel
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταel
dc.subjectCompetitiveness.el
dc.titleΗ πολυγλωσσία ως μέσο διεθνοποίησης των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης νομού Μεσσηνίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1619el
heal.classificationΠολυγλωσσίαel
heal.classificationMultilingualismel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:54:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-11-14-
heal.bibliographicCitationΜαντώρου,Ε. ,2019. Η πολυγλωσσία ως μέσο διεθνοποίησης των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης νομού Μεσσηνίας.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να καταγράψει μια επιτυχημένη διεθνοποίηση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, με επίκεντρο την πολυγλωσσία και συγκεκριμένα το γλωσσικό περιορισμό που μπορεί να ενυπάρχει στη διαδικασία αυτή. Στο πλαίσιο αυτό μελετά την περίπτωση της οινοποιίας Δερέσκου, μιας μικρομεσαίας επιχείρησης του νομού Μεσσηνίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο τα τελευταία χρόνια εξάγοντας σημαντικό ποσοστό της παραγωγής της σε ξένες αγορές. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση των βασικών εννοιών της πολυγλωσσίας και της διεθνοποίησης. Εξετάστηκαν οι θεωρητικές προσεγγίσεις στο χώρο της διοίκησης και όχι μόνο, μέσω των οποίων οριοθετήθηκε το περιεχόμενο της μελέτης, ενώ καθορίστηκαν τα κίνητρα για τα οποία μια επιχείρηση επιθυμεί τη διεθνοποίησή της. Μαζί με τους λόγους που εκκινούν την απόφαση μιας επιχείρησης για δραστηριοποίηση σε ξένες αγορές, περιγράφηκαν οι βασικές στρατηγικές διεθνοποίησης που μπορεί να επιλέξει και αναλύθηκαν τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει για να διεθνοποιηθεί επιτυχώς. Στο δεύτερο μέρος, το πρακτικό, η μελέτη επικεντρώθηκε στο ρόλο της πολυγλωσσίας και στην επιρροή της κουλτούρας στη διεθνοποίηση μιας επιχείρησης. Διερευνήθηκε ο βαθμός επίδρασης της οικονομικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων στις γλωσσικές επιλογές όσον αφορά τη διεκπεραίωση της προφορικής και γραπτής επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό επιχειρήθηκε να εξακριβώσει κατά πόσο η αγγλική γλώσσα ως παγκόσμια γλώσσα του εμπορίου επαρκεί για τη διεθνοποίηση μιας επιχείρησης, επισημαίνοντας την αυξανόμενη σημασία της πολυγλωσσίας για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στις παγκόσμιες αγορές και στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Για τη συγκεκριμένη μελέτη και την εύρεση των στοιχείων αυτών, επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος συλλογής στοιχείων και συγκεκριμένα η μέθοδος της συνέντευξης. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάστηκε μια ανερχόμενη μικρομεσαία επιχείρηση στο κλάδο της οινοποιίας, η οποία τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία σε αρκετές χώρες του εξωτερικού. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν μέσα από τη διαδικασία της συνέντευξης μελετήθηκαν και παρατίθενται αναλυτικά στο πρακτικό μέρος.el
heal.advisorNameΤάγκας, Περικλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons