Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10500Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Αναστασίου, Βασιλική | el |
| dc.date.accessioned | 2019-10-30T15:01:07Z | - |
| dc.date.available | 2019-10-30T15:01:07Z | - |
| dc.date.issued | 2019-10-30 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10500 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Αυτιστικά παιδιά | el |
| dc.subject | Εκπαιδευτική παρέμβαση | el |
| dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
| dc.subject | Παιδιά νηπιακής ηλικίας | el |
| dc.title | Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά νηπιακής ηλικίας που εμφανίζουν διαταραχές του φάσματος του αυτισμού: καταγραφή και συζήτηση δεδομένων από τη συμμετοχική παρατήρηση που διενεργήθηκε σε ένα δημόσιο ειδικό νηπιαγωγείο | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.classification | Αυτισμός | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T09:25:28Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2006 | - |
| heal.bibliographicCitation | Αναστασίου, Β., 2006. Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά νηπιακής ηλικίας που εμφανίζουν διαταραχές του φάσματος του αυτισμού: καταγραφή και συζήτηση δεδομένων από τη συμμετοχική παρατήρηση που διενεργήθηκε σε ένα δημόσιο ειδικό νηπιαγωγείο. Πτυχιακη εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.advisorName | Χριστοφορίδου, Καλυψώ | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 134 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.