Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαργαρίτης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2019-10-29T08:10:52Z-
dc.date.available2019-10-29T08:10:52Z-
dc.date.issued2019-10-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10483-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.subjecte- επιχειρείνel
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectNew technologyen
dc.subjectInterneten
dc.subjecte-shopen
dc.subjecte-businessen
dc.titleΝέες τεχνολογίες και ηλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.titleNew Technologies and e-businessen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α154*
heal.classificationΗλεκτρονικό επιχειρείνel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:27:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-10-
heal.bibliographicCitationΜαργαρίτης, Ι., 2019. Νέες τεχνολογίες και ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων . Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΚατά την σύγχρονη εποχή , η χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων έχει εδραιωθεί και έχει επηρεάσει όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Ένας τομέας που επηρεάστηκε αρκετά από την τεχνολογική πρόοδο είναι αυτός του εμπορίου, καθώς με την διάδοση των νέων τεχνολογιών και ιδίως την ευρεία χρήση του διαδικτύου. Η παρούσα εργασία με θέμα e- επιχειρείν, διαρθρώνεται σε τέσσερα κεφάλαια και πραγματεύεται ζητήματα γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο πρώτο κεφάλαιο θα ορίσουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε την νομοθεσία που το διέπει. Έπειτα θα προβούμε σε μια σύντομη ιστορική αναδρομή της εξέλιξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ύστερα, θα παρουσιάσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου προς τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Θα ακολουθήσει η παρουσίαση του τρόπου προσαρμογής των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και των εξελίξεων που συνδέονται με την ανάπτυξή του. Τέλος, στο πλαίσιο αυτού του κεφαλαίου θα δοθεί βαρύτητα στους περιορισμούς και στα ζητήματα ασφαλείας που συνδέονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτά διαμορφώνονται με βάση το είδος των συναλλαγών και τα άτομα στα οποία απευθύνονται. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει ζητήματα που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Κινούμενοι σε αυτό το πλαίσιο αρχικά θα παραθέσουμε τον ορισμό του ηλεκτρονικού καταστήματος. Έπειτα θα παρουσιάσουμε την εξελικτική τους πορεία, τις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τον τρόπο ανάπτυξής του, τις προδιαγραφές που πρέπει να πληρούνται και τέλος τα συστήματα διαχείρισης των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα ορίσουμε αρχικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Έπειτα θα προχωρήσουμε στην παρουσίαση των μοντέλων του ηλεκτρονικού επιχειρείν , όπως αυτά ορίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία.el
heal.abstractIn modern times, the use of new technological means has been consolidated and has affected all human activities. A sector that has been greatly influenced by technological progress is that of trade, as the spread of new technologies and, in particular, the widespread use of the internet. The present e-business topic is structured in four chapters and deals with issues surrounding e-commerce. In the first chapter we will define e-commerce. Then we will present the legislation that governs it. Then we will take a brief historical review of the evolution of e-commerce. Then, we will present the advantages and disadvantages of e-commerce to consumers and businesses. It will be followed by a presentation of how businesses are adapting to e-commerce and the developments associated with its progress. Finally, under this chapter, we will focus on the constraints and security issues associated with e-commerce. In the second chapter we will present the types of e-commerce, as they are shaped by the type of transactions and the people to whom they are addressed. The third chapter includes issues related to online stores. Moving in this context will initially give us the definition of e-shop. Then we will present their evolutionary course, the parameters to be taken into account when creating an e-shop, how it is developed, the specifications to be met, and finally the e-shop management systems. In the fourth chapter we will first define e-business. Then we will proceed to the presentation of the models of e-business as defined in the international bibliography.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages68-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Margaritis, I._MAF_2019.pdfΜεταπτυχιακή εργασία789.03 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons