Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10421Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Λαγούρη, Λιζέτα- Νικολέτα | el |
| dc.date.accessioned | 2019-10-04T09:09:58Z | - |
| dc.date.available | 2019-10-04T09:09:58Z | - |
| dc.date.issued | 2019-10-04 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10421 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Επαγγελματική εξουθένωση νοσηλευτών | el |
| dc.subject | Burn out | en |
| dc.subject | Ενδυνάμωση | el |
| dc.title | Κατανοώντας την έννοια της ενδυνάμωσης των νέο- προσληφθέντων νοσηλευτών σε ψυχιατρικές κλινικές | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.classification | Νοσηλευτική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-10T04:47:22Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2019-10-03 | - |
| heal.bibliographicCitation | Λαγούρη, Λ.Ν., 2019. Κατανοώντας την έννοια της ενδυνάμωσης των νέο- προσληφθέντων νοσηλευτών σε ψυχιατρικές κλινικές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
| heal.abstract | • ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ο χώρος της Ψυχικής Υγείας αποτελεί τομέα με ιδαίτερο ενδιαφέρον. Οι Νέο- Προσληφθέντες Νοσηλευτές που εισάγονται στα τμήματα Ψυχικής Υγείας έχουν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες που συχνά τους οδηγούν στη αλλαγή τομέα ή ακόμα χειρότερα στην αλλαγή επαγγελματικής κατεύθυνσης. • ΣΚΟΠΟΣ: Σκοπός είναι η ανεύρεση και κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ομαλή προσαρμογή των Νέο- Προσληφθέντων Νοσηλευτών σε Ψυχιατρικές Κλινικές, όπως επίσης και των παραγόντων που δημιουργούν το φαινόμενο του Burnout. Τέλος σκοπός είναι να ανεβρεθούν και να κατανοηθούν οι τρόποι Ενδυνάμωσης των Νέο- Προσληφθέντων Νοσηλευτών. • ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Google scholar», συλλέγοντας, αναλύοντας και επαναδιατυπώνοντας τις συλλεγόμενες πληροφορίες από πρωτογενείς και δευτερογενείς έρευνες. • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Κατά τους πρώτους μήνες εισαγωγής τους σε Ψυχιατρικές Κλινικές, οι Νέο- Προσληφθέντες Νοσηλευτές, βιώνουν πληθώρα αρνητικών συναισθημάτων, το λεγόμενο Transition Shock (Μεταβατικό Σοκ), που συσχετίζεται με την λειτουργία του οργανισμού υγείας, την ανεπάρκεια των προσλαμβανομένων γνώσεων από τα τμήματα επαγγελματικής κατάρτισης και την ίδια την φύση της Ψυχικής Υγείας. Η παραμονή τους σε αυτό το αγχογενές περιβάλλον τους οδηγεί σε Επαγγελαμτική Εξουθένωση. Ως μέσα αντιμετώπισης της επαγγελαμτικής εξουθένωσης βρέθηκαν πως είναι η εφαρμογή της θεωρίας της Κοινωνικό- Διαρθρωτικής Ενδυνάμωσης και της Ψυχολογικής Ενδυνάμωσης καθώς επίσης και οι θεωρίες της Κριτικής Ανάλυσης Περιστατικών και Αναστοχαστικής Πρακτικης. • ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Στους Νοσηλευτές Ψυχικής Υγείας από τα χρόνια της μαθητείας τους χρειάζονται να διδάσκονται της αρχές της Κριτικής Ανάλυσης Περιστατικών και της Αναστοχαστικής Πρακτικής. Όπως επίσης οι οργανισμοί υγείας θα πρέπει να εφαρμόσουν την θεωρία της Κοινωνικό- Διαρθρωτικής Ενδυνάμωσης παρέχοντας δύναμη σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού, δημιουργώντας έτσι εύφορο έδαφος για την Ψυχολογική Ενδυνάμωση των Νέο- Προσληφθέντων Νοσηλευτών που βιώνουν Επαγγελματική Εξουθένωση εξαιτίας του Μεταβατικού Σοκ. • ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Transition Shock, Burnout, Empowerment. | el |
| heal.advisorName | Μαντζούκας, Στέφανος | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 51 | el |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lagouti, L_NURS_2019.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License