Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαμινιώτη, Ευριδίκηel
dc.date.accessioned2019-10-01T06:41:08Z-
dc.date.available2019-10-01T06:41:08Z-
dc.date.issued2019-10-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10409-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectADHDel
dc.subjectΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότηταel
dc.titleΝέες τεχνολογίες στην πρώιμη διάγνωση της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-30-
heal.bibliographicCitationΚαμινιώτη, Ε., 2019. Νέες Τεχνολογίες στην πρώιμη διάγνωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΙστορικό: Λαμβάνοντας υπόψη τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας που υπάρχει σήμερα μπορούμε να κατανοήσουμε την επιρροή που ασκεί σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Οι τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) προσφέρουν την δυνατότητα ανάλυσης, οργάνωσης, σύνθεσης και μετάδοσης πληροφοριών. Επομένως, συμβάλλουν και αποκαλύπτουν πολύτιμα κλινικά, εκπαιδευτικά και διαγνωστικά εργαλεία. Έχοντας αυτό ως δεδομένο, η διάγνωση αποτελεί μια δυναμική διαδικασία, μέσα από την οποία ανακαλύπτονται οι δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά. Στόχος: Σκοπός λοιπόν, της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναλυθούν έρευνες που σχετίζονται με τη πρώιμη διάγνωση της Διαταραχής Ελλειμματικής ΠροσοχήςΥπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) μέσω των Νέων Τεχνολογιών (ΝΤ). Μέθοδος: Ερευνήθηκαν άρθρα στη βάση δεδομένων Google Scholar όπου ανέφεραν τα αποτελέσματα των ΝΤ στη πρώιμη διάγνωση της ΔΕΠ-Υ τα τελευταία 5 χρόνια. Για αυτή τη μελέτη πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές συστηματικές ανασκοπήσεις και μετα-ανάλυση των τριών πιο σημαντικών μεθόδων πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής. Αποτελέσματα: Στην αρχική αναζήτηση της πλατφόρμας Google Scholar εντοπίστηκαν 67 άρθρα για τη χρήση του eye tracking, 70 άρθρα για τη χρήση του heart rate και 45 άρθρα για τη χρήση facial recognition analysis. Ωστόσο, για την τελική ανάλυση σύμφωνα με τα κριτήρια συμπερίληψης περιλήφθηκαν 2, 3 και 3 άρθρα αντίστοιχα. Συμπεράσματα: Αυτή η συστηματική ανασκόπηση έδειξε ότι οι έρευνες βασισμένες στο eyetracking, στο heartrate και στο facial recognition analysis παρουσίασαν σημαντικά αποτελέσματα στη πρώιμη διάγνωση της ΔΕΠ-Υ.el
heal.abstractBackground: Given the rapidly evolving technology available today, we can understand the impact it has on all areas of society. Information and Communication Technologies (ICT) offer the ability to analyze, organize, synthesize and transmit information. Therefore, they contribute and reveal valuable clinical, educational and diagnostic tools. With this in mind, diagnosis is a dynamic process through which the difficulties that children present are discovered. Objective: The purpose of this thesis is to analyze research related to the early diagnosis of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) through New Technologies (NT). Method: Articles were searched in the Google Scholar database that reported NT results in early diagnosis of ADHD in the last 5 years. For this study, multiple systematic reviews and meta-analyzes of the three most important early detection methods of the disorder were performed. Results: Initial search of Google Scholar platform found 67 articles on the use of eye tracking, 70 articles on the use of heart rate and 12 articles on the use of facial recognition analysis. However, for the final analysis according to the inclusion criteria 2, 3 and 3 articles were included respectively. Conclusions: This systematic review has shown that studies based on eyetracking, heartrate and facial recognition analysis have yielded significant results in early diagnosis of ADHD.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages66el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons