Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10326
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ζέρβα, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-20T08:54:05Z | - |
dc.date.available | 2019-09-20T08:54:05Z | - |
dc.date.issued | 2019-09-20 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10326 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εφηβεία | el |
dc.subject | Προαγωγή της υγείας | el |
dc.subject | Adolescence | en |
dc.subject | Health promotion | en |
dc.title | Εφηβεία και ο ρόλος του νοσηλευτή | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Νοσηλευτική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-10T02:02:15Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2019 | - |
heal.bibliographicCitation | Ζέρβα, Ι., 2019. Εφηβεία και ο ρόλος του νοσηλευτή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.abstract | Το κεντρικό θέμα της εργασίας είναι η εφηβεία και ο ρόλος του νοσηλευτή. Στην αρχή, τεκμηριώνεται η ηλικιακή περίοδος της εφηβείας, 13 έως 18 έτη, με βάση τον Erickson και αναπτύσσεται η θεωρία της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης του ίδιου. Στη συνέχεια, αναλύονται οι σωματικές αλλαγές ξεχωριστά για κάθε φύλο και δίνεται έμφαση στην αύξηση της διάρκειας της εφηβείας, ή αλλιώς ενήβωσης, λόγω μείωσης της ηλικίας έναρξης της στα κορίτσια τα τελευταία χρόνια και στο μεγαλύτερο ανάστημα των αγοριών συγκριτικά. Τουναντίον, αναφέρονται κοινά χαρακτηριστικά και των δύο φύλων. Επίσης, αναλύεται λεπτομερώς η πρώιμη και η καθυστερημένη ήβη, κατά την οποία στα κορίτσια η πρώιμη ήβη εμφανίζεται πριν τα 8 έτη και στα αγόρια πριν τα 9 έτη και η καθυστερημένη ήβη μετά τα 14 και 15 έτη αντίστοιχα. Έπειτα, υποστηρίζεται πως η εφηβεία περιλαμβάνει πολλά προβλήματα, αν και θεωρείται από τις πιο υγιής περιόδους της ζωής. Στη συνέχεια, απαριθμούνται κάποιες χρόνιες και οξείες παθήσεις και κάποιες συμπεριφορές κινδύνου για την υγεία. Επίσης, γίνεται αναφορά σε ψυχολογικά και ψυχιατρικά προβλήματα, σε προβλήματα συναισθήματος και συμπεριφοράς και στον γενικευμένο ρόλο του νοσηλευτή. Τα αποτελέσματα της που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη του θέματος περιλαμβάνουν χρόνιες και καρδιαγγειακές παθήσεις, παράγοντες κινδύνου υγείας, διάφορα θέματα περί βίας και διαταραχές συμπεριφοράς των εφήβων. Παράλληλα, σε κάθε ένα από τα προβλήματα υποδεικνύεται ο ρόλος του νοσηλευτή. Τέλος, μετά από μελέτη παραθέτονται κάποιες δυσκολίες μεταξύ νοσηλευτή, εφήβου, οικογένειας και εκπαιδευτικού προσωπικού και υπενθυμίζεται ότι το έμπειρο και ικανό νοσηλευτικό προσωπικό μπορεί να προάγει την υγεία κάθε εφήβου. | el |
heal.abstract | The central theme of assignment is adolescence and the role of the nurse. At first, the age of puberty, 13 to 18 years, based on Erickson is documented, and is developed the psychosocial theory of self-growth. Subsequently, physical changes are analyzed for each gender and emphasis is put on increasing the duration of adolescence, or adherence, due to the decrease in the age of onset in girls in recent years and the higher height of boys comparatively. On the contrary, common characteristics of both sexes are reported. It also details the early and late puberty, in which girls are younger than 8 years old and in boys before 9 years of age and late after 14 and 15 years respectively. Then, it is argued that puberty involves many problems, although it is considered to be one of the healthiest periods of life. Then, some chronic and acute illnesses and some health risk behaviors are listed. Also, reference is made to psychological and psychiatric problems, problems of emotion and behavior, and the general role of the nurse. Its results are used to develop the subject including chronic and cardiovascular diseases, health risk factors, various issues of violence and behavioral disorders of adolescents. At the same time, each of the problems indicates the role of the nurse. Finally, after studying, some difficulties are encountered between a nurse, adolescent, family and educational staff and it is recalled that experienced and competent nursing staff can promote the health of every teenager. | en |
heal.advisorName | Γρίβα, Ευαγγελία | el |
heal.committeeMemberName | Ματσούλη, Λευκοθέα | el |
heal.committeeMemberName | Κονταργύρης, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 71 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License