Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σάραel
dc.date.accessioned2014-08-01T07:38:00Z-
dc.date.available2014-08-01T07:38:00Z-
dc.date.issued2014-08-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1030-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectManagementen
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΟμαδικότηταel
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectWeb marketingen
dc.subjectΠελάτεςel
dc.subjectΠωλήσειςel
dc.titleManagement - Ηγεσία - Ομαδικότητα - Παρακίνηση - Marketing - Web Marketing και πελατοκεντρική φιλοσοφία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T18:10:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.abstractΣτο σημερινό περίπλοκο κόσμο, η ικανότητα να διευθύνει και να οδηγεί κανείς τους άλλους είναι μια από τις βασικότερες δεξιότητες που έχει να επιδείξει ο άνθρωπος. Ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει αρχίσει να απομακρύνεται από τις λύσεις που βασίζονται στη διαίσθηση και προσανατολίζεται προς νέα συστήματα και νέες μεθόδους. Η παρακάτω εργασία σκοπό έχει να παρουσιάσει τις σημαντικότερες θεωρίες και ιδέες που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί για την επιστήμη της Οργάνωσης και Διοίκησης, (Management), όσο και για την επιστήμη του Marketing. Ο άξονας πάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι πως, εάν κάποιος θέλει να επιτύχει στους τομείς του Management και του Marketing, και να διευρύνει τις γνώσεις του, αρκεί να κατανοήσει τις θεμέλιους αρχές, μέσα από ένα εύχρηστο και κατανοητό σύγγραμμα. Έτσι θα μπορούσαμε να κατατάξουμε την πτυχιακή μου εργασία, ως ένα βιβλίο πρακτικό, επιστημονικό και περιεκτικό. Η πτυχιακή εργασία, απευθύνεται τόσο σε φοιτητές οικονομικών σχολών, και όσων ασχολούνται με τις δυο επιστήμες που εξετάζονται, όσο και για στελέχη όλων των επιπέδων της διοικητικής ιεραρχίας των επιχειρήσεων που προσπαθούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, γύρω από τις επιστήμες του Management και Marketing. Επιπλέον με τα παραδείγματα που παραθέτονται σε διάφορα κεφαλαία, και το ένθετο, «Η τέχνη των πωλήσεων» που βρίσκεται στο τέλος της πτυχιακής εργασίας, το βιβλίο παίρνει τη μορφή παιδαγωγικού συγγράμματος.el
heal.advisorNameΖαρκαλής, Κλεομένηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages105-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
xrim_20060166.pdfΠτυχιακή εργασία1.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons