Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Παρασκευή Μαρίαel
dc.date.accessioned2019-09-17T05:22:42Z-
dc.date.available2019-09-17T05:22:42Z-
dc.date.issued2019-09-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10303-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχές άρθρωσηςel
dc.subjectΦωνολογικές διαταραχέςel
dc.titleΑρθρωτικές ή φωνολογικές διαταραχές; ποιά η διαφοράel
dc.titleWhat are the differences between articulation and phonological disorders? a literature reviewen
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T08:17:02Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-
heal.bibliographicCitationΘεοδώρου, Π. Μ., 2019. Αρθρωτικές ή φωνολογικές διαταραχές; Ποια η διαφορά. Πτυχιακή Εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτον κλάδο της Λογοθεραπείας, υπάρχει μεγάλη ποικιλία διαταραχών που χρίζουν διάγνωσης και αντιμετώπισης. Συγκεκριμένα, στον παιδικό πληθυσμό, οι πιο συχνές εκ των διαταραχών ομιλίας, που είναι ιδιαίτερα εμφανής και προβληματίζουν με την εμφάνιση τους, είναι οι αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές. Η διερεύνηση και η θεραπεία τους, όπως έχει γίνει γνωστό μέχρι σήμερα, θεωρείται κομβικό σημείο για την πρόληψη μελλοντικών δυσκολιών, τόσο σε μαθησιακό επίπεδο όσο και σε ψυχολογικό. Ωστόσο, συχνά, επικρατεί διχασμός σε ποια από τις δύο κατηγορίες διαταραχών θα πρέπει να καταταχθεί το κάθε αξιολογούμενο περιστατικό. Η εργασία αυτή παραθέτει στοιχεία που αναλύουν τον μηχανισμό και την ανάπτυξη της ομιλίας στοχεύοντας σταδιακά στα επιμέρους στοιχεία της κάθε διαταραχής, ώστε να αναδείξει τις διαφορές, όποιες και όσες είναι, που υπάρχουν ανάμεσα τους.el
heal.abstractThere is a wide variety of disorders in the speech-language pathology field that need to be diagnosed and treated. Specifically, the most frequent speech disorders in the child population, which are particularly obvious and cause anxiety, are articulatory and phonological disorders. The research and treatment of these disorders, as it has been proved through surveys, is considering being antecedent for early detection and intervention of future learning and psychological difficulties. Nevertheless, there is often a division in speech-language pathologists as they do not always agree in diagnosis among articulatory and phonological disorders. This thesis quotes facts which analyze the language acquisition device and the development of speech, aiming gradually in the composents of each disorder, with the intention to highlight all the differences that may have.en
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages66el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Θεοδώρου, Π._SLT_2019.pdfΠτυχιακή Εργασία1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons