Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑρβανιτοπούλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2019-07-23T05:30:23Z-
dc.date.available2019-07-23T05:30:23Z-
dc.date.issued2019-07-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10164-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.titleΔυσλεξία και μουσικήel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T10:52:28Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΑρβανιτοπούλου, Α., 2019. Δυσλεξία και μουσική. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΜε τη πάροδο των ετών έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες από έμπειρους παιδοψυχολόγους και μουσικοπαιδαγωγούς που αναλύουν την επίδραση της μουσικής στο πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών. Έχει παρατηρηθεί ότι η μουσική επιδρά θετικά στις κινητικές, κοινωνικές, γλωσσικές και γνωστικές ικανότητες του παιδιού. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο αντικείμενο της μουσικής αγωγής και το βαθμό επιρροής της στα παιδιά με δυσλεξία. Αρχικά, γίνεται αναφορά στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα χαρακτηριστικά που τις διέπουν. Στη συνέχεια εμβαθύνει στα βασικά γνωρίσματα της δυσλεξίας αλλά και τις δυσκολίες που παρουσιάζονται εξαιτίας αυτής στην ανάγνωση, τη γραμματική και τη συμπεριφορά. Παρακάτω γίνεται εκτενέστερη αναφορά στην μουσική αλλά και τη σημασία αυτής στην εξέλιξη του παιδιού και τα στάδια της μουσικής ανάπτυξης του παιδιού . Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί μια πλήρη εικόνα της δυσλεξίας και κατά πόσο η εφαρμογή μουσικών προσεγγίσεων μπορεί να βελτιώσει την ομιλία μέσα από διάφορες μεθόδους.el
heal.abstractOver the years, studies have been carried out by experienced child psychologists and music educators who analyze the impact of music on learning difficulties. It has been observed that music has a positive effect on the child's kinetic, social, linguistic and cognitive abilities. This dissertation focuses on the subject of musical education and its degree of influence on children with dyslexia. Initially, reference is made to the specific learning difficulties and the features that govern them. It then deepens the basic features of dyslexia and also the difficulties that are associated with it in reading, grammar and behavior. Below is a more extensive reference to music and its importance in the child's development and stages of child development. The aim of this paper is to give a complete picture of dyslexia and whether the application of musical approaches can improve speech through various methodsen
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages82el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons