Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚίτσου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2019-07-22T07:22:21Z-
dc.date.available2019-07-22T07:22:21Z-
dc.date.issued2019-07-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10159-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectαποστάσεως εκπαίδευση, Moodle, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.el
dc.titleΔημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων με χρήση της πλατφόρμα Moodle.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationαποστάσεως εκπαίδευση, Moodle, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.el
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T17:43:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-07-05-
heal.bibliographicCitationΚίτσου, Α., 2019. Δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων με χρήση της πλατφόρμα Moodle. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών . Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Εel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά μία προσπάθεια μελέτης για την αποστάσεως εκμάθηση με την χρήση ενός αρχείου συστήματος περιεχομένου (cms) το σύστημα Moodle. Στο σώμα της πτυχιακής εργασίας θα δούμε βασικούς ορισμούς για το e-learning τον σκοπό και τους στόχους που έχει η πτυχιακή εργασία. Αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στο e-learning, τα βασικά χαρακτηριστικά του τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που έχει η συγκεκριμένη διαδικασία εκμάθησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται ο ορισμός του (cms) δηλαδή το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και γίνεται αναφορά στα θετικά και τα αρνητικά του στοιχεία. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενή αναφορά για το Moodle την φόρμα διαχείρισης. Θα δούμε την ιστορική της ανάδρομη την εξέλιξη της τα βασικά χαρακτηριστικά, πως εξυπηρετεί τις λειτουργίες και τις δυνατότητες που έχει, σε πόσες εκδόσεις υπάρχει έως σήμερα και από ποια ιδρύματα χρησιμοποιείται. Ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο υπάρχει η αναλυτική διαδικασία εγκατάστασης Xampp ένα απαραίτητο εργαλείο για την ορθή εγκατάσταση τoυ Moodle. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά την πλήρη περιγραφή της πλατφόρμας Moodle. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η κατασκευή των μαθημάτων για το δεύτερο εξάμηνο του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, γίνεται αναφορά στις ρυθμίσεις των μαθημάτων και στην συνολική διαχείριση τους, ενώ στα επόμενα δύο και τελευταία κεφάλαια παρουσιάζονται χρήσιμα εργαλεία τα λεγόμενα bloks που βοηθούν την καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος από την πλευρά του εκπαιδευτή καθώς και από την πλευρά του μαθητή. Τέλος, γίνεται ανάλυση και αξιολόγηση των συμπερασμάτων που αποκοιμήθηκαν κατά την διάρκεια της συγγραφής της εργασίας. Για την συγγραφή της πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιήθηκαν πηγές πληροφορίας από το διαδίκτυο, επιστημονικές εργασίες, πτυχιακές εργασίες παρόμοιας συγγραφής από άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα καθώς επίσης και ιστοσελίδες.el
heal.advisorNameΚαρβέλης, Πέτροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΙΤΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-converted.pdfΠτυχιακή Εργασία4.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons