Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠετρίδης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2019-06-27T08:28:57Z-
dc.date.available2019-06-27T08:28:57Z-
dc.date.issued2019-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10119-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜέσα μαζικής επικοινωνίας και ιογενές μάρκετινγκ.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1398el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:56:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-06-15-
heal.bibliographicCitationΠετρίδης,Δ. ,2015. Μέσα μαζικής επικοινωνίας και ιογενές μάρκετινγκ. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractμέσα μαζικής επικοινωνίας έχουν ανοίξει τις τελευταίες δεκαετίες το δρόμο σε νέους τρόπους ανταλλαγής πληροφοριών. Η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, όπως το γρήγορο ίντερνετ, σε συνδυασμό με την εξάπλωση των δικτύων κοινωνικής επικοινωνίας, έχουν καταστήσει τις πλατφόρμες αυτές ιδανικό χώρο όχι μόνο για την επικοινωνία χρηστών μεταξύ τους άλλα και για την επικοινωνία επωνυμιών και καταναλωτών. Έτσι, αναπτύχθηκε ένα νέο είδος μάρκετινγκ με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε χρήστες και υποψήφιους καταναλωτές. Οι μαρκετίστες, βλέποντας τους δρόμους που ανοίγονταν στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διέκριναν την προοπτική χρήσης των μέσων με σκοπό το μάρκετινγκ, κυρίως λόγω του τρόπου διασποράς της πληροφορίας ή μηνύματος..Η «από στόμα σε στόμα» εξάπλωση με γεωμετρικά αυξανόμενο ρυθμό, όπως και το μικρό κόστος παραγωγής εκστρατειών, κατέστησαν τις εκστρατείες ιογενούς μάρκετινγκ συμφέρουσες σε σχέση με πιο παραδοσιακά μέσα μαζικής επικοινωνίας. Οι λειτουργία των εκστρατειών ιογενούς μάρκετινγ βασίζεται στην από χρήστη σε χρήστη διάδοση της πληροφορίας. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες οι ίδιοι γίνονται φορείς του μηνύματος.Οι μαρκετίστες στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν επιτυχημένες εκστρατείες πρέπει να προβούν σε σωστό σχεδιασμό και υλοποίηση, λαμβάνοντας υπόψιν τους διάφορες παραμετρους, όπως το προϊόν, τα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνονται, τη μορφή που θα έχει το μήνυμα, το φόρουμ στο οποίο θα δημοσιοποιηθεί. Ωστόσο, η επιτυχία δεν είναι εξασφαλισμένη μιας και δεν υπάρχουν τα εργαλεία για επιτυχή πρόβλεψη της πορείας της εκστρατείας, αφού οι μαρκετίστες δείχνουν να βασίζονται περισσότερο σε ποσοτικές παρά σε ποιοτικές μεθόδους για τον εντοπισμό του κοινού, την ανάλυση των διαθέσεών του και τη στοχευμένη διασπορά του μυνήματος. Μα πάνω από όλα, η πρόβλεψη της επιτυχίας ενός μηνύματος γίνεται δύσκολη επειδή, από τη στιγμή που το μήνυμα αφήνει το δημιουργό του, ξεφεύγει ουσιαστικά από τον έλεγχό του. Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιομορφίες του ιογενούς μάρκετινγκ, το καθιστού πεδίο ιδιαιτερα πρόσφορο για μελέτη.el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages40-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons