Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚόκα, Ευγενήel
dc.date.accessioned2019-06-27T08:28:16Z-
dc.date.available2019-06-27T08:28:16Z-
dc.date.issued2019-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10118-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονική διαφήμισηel
dc.subjectOnline advertisingel
dc.subjectΠαραδοσιακή διαφήμισηel
dc.subjectTraditional advertisingel
dc.subjectΚαταναλωτής-πελάτηςel
dc.subjectConsumer-customerel
dc.titleΗ ηλεκτρονική διαφήμιση στην εποχή μας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1408el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationAdvertising,el
heal.dateAvailable2024-01-06T18:21:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-06-15-
heal.bibliographicCitationΚόκα,Ε. ,2015. Η ηλεκτρονική διαφήμιση στην εποχή μας.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας, στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Ένας σημαντικός τομέας, όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επιφέρει αλλαγές είναι και η διαφήμιση, η οποία από την παραδοσιακή μορφή που εμφανιζόταν έως τώρα διαφέρει αρκετά. Μιλάμε πλέον για την ηλεκτρονική διαφήμιση ως μια πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη μορφή διαφήμισης που καθορίζει την επικοινωνία, την προβολή διάφορων επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο κλπ. Παράλληλα, εξαιτίας της μοναδικότητας και των χαρακτηριστικών της έλυσε πολλά προβλήματα στη σύγχρονη εποχή και μετέτρεψε το μονότονο και μονόπλευρο πρότυπο επικοινωνίας της πρώην παραδοσιακής διαφήμισης σε έναν τρόπο επικοινωνίας με πολύ καλές σχέσεις και αμφίπλευρο ανάμεσα στην επιχείρηση και τον πελάτη της. Τέλος, με την ηλεκτρονική διαφήμιση οι γεωγραφικές αποστάσεις δεν αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για την δημιουργία ενός διαφημιστικού μηνύματος σε οποιοδήποτε περιοχή της γης αν και κάποιες φορές υπάρχουν μερικοί άλλοι ανασταλτικοί παράγοντες για την δημιουργία μια καλής ηλεκτρονικής διαφήμισης, οι οποίοι μάλιστα την καθιστούν μη αποτελεσματική.el
heal.advisorNameΚαρρά, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages60-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons