Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαραϊδώνης, Ναπολέωνel
dc.date.accessioned2019-06-27T07:08:41Z-
dc.date.available2019-06-27T07:08:41Z-
dc.date.issued2019-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10105-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ και στοχευμένη διαφήμιση στο διαδίκτυο.el
dc.titleDigital marketing and targeted adnertising on the internetel
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0561el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.dateAvailable2024-01-08T16:23:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-06-
heal.bibliographicCitationΜαραϊδώνης, Ν., 2019. Ψηφιακό μάρκετινγκ και στοχευμένη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το πολύ ενδιαφέρον θέμα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της στοχευμένης διαφήμισης στο διαδίκτυο. Για να καλυφθεί το συγκεκριμένο θέμα πραγματοποιήθηκε εκτεταμένη βιβλιογραφική επισκόπηση τόσο σε ελληνόγλωσσες όσο και σε ξενόγλωσσες πηγές και συλλέχθηκαν βιβλία και άρθρα που συνεισέφεραν σημαντικά στην ανάκτηση πηγών και στην ολοκλήρωση της συγγραφής. Πιο συγκεκριμένα, η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε συνολικά πέντε κεφάλαια, εκ των οποίων στο πρώτο αναλύονται οι έννοιες της επιχείρησης και της καινοτομίας, όπου αναφερόμαστε σε σύντομη παρουσίαση της έννοιας της επιχείρησης , στο περιεχόμενο του Marketing Plan, στην εννοιολογική Προσέγγιση της Καινοτομίας, στην έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου, στην έννοια του Στρατηγικού Management, στο τι θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα καινοτομικό επιχειρηματικό σχέδιο και στις προδιαγραφές καταγραφής ενός καινοτομικού επιχειρηματικού σχεδίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στις στρατηγικές των σύγχρονων επιχειρήσεων όπου αναλύουμε τις σύγχρονες επιχειρηματικές στρατηγικές και τακτικές, τις σύγχρονες στρατηγικές ως αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας, παραδείγματα επιχειρηματικών στρατηγικών και τακτικών για την επίτευξη πραγματικών στόχων, τις σύγχρονες στρατηγικές που αναβαθμίζουν την έννοια της επιχειρηματικότητας καθώς και σύγχρονες στρατηγικές συνδεδεμένες με την σχέση B2C. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, στην έννοια του, στα επιχειρηματικά μοντέλα, στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα προβλήματα και στις λύσεις που προκύπτουν σχετικά με αυτό. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η τμηματοποίηση των καταναλωτών στο ψηφιακό marketing, ενώ στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της στοχευμένης διαφήμισης και ο τρόπος προσέλκυσης καταναλωτών με την διαμόρφωση της στάσης τους απέναντι σε αυτήel
heal.abstractThis paper deals with the very interesting issue of digital marketing and targeted advertising on the Internet. In order to cover this topic, an extensive bibliographic review was carried out in both Greek and foreign sources, and books and articles were collected which contributed significantly to the retrieval of resources and the completion of writing. More specifically, the dissertation is divided into a total of five chapters, the first of which analyzes the concepts of enterprise and innovation, where we refer to a brief presentation of the concept of business, the content of the Marketing Plan, the Concept of Innovation, the business plan, Strategic Management concept, what should include an innovative business plan and the requirements for recording an innovative business plan. In the second chapter we refer to the strategies of modern enterprises where we analyze modern business strategies and tactics, modern strategies as an integral part of the economy, examples of business strategies and tactics to achieve real goals, modern strategies that enhance the concept of entrepreneurship as well as modern strategies associated with the B2C relationship. In the third chapter, reference is made to e-business, its concept, business models, e-commerce, and the problems and solutions that arise. The fourth chapter analyzes the segmentation of consumers in digital marketing, while the fifth and final chapter analyzes the concept of targeted advertising and how to attract consumers by shaping their attitude towards it.en
heal.advisorNameΤσίντζα, Παναγιώταel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages117el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons