Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοχάρη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2019-06-25T09:41:09Z-
dc.date.available2019-06-25T09:41:09Z-
dc.date.issued2019-06-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10089-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπαγγελματικη ικανοποίησηel
dc.subjectΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subjectΕθνικό Σύστημα Υγείαςel
dc.subjectΕπαγγελματίες υγείαςel
dc.subjectΝοσοκομείο ΄Αρταςel
dc.subjectProfessional satisfactionen
dc.subjectHuman resources managmentel
dc.subjectNational Health Systemel
dc.subjectHealth professionalsel
dc.subjectArta Hospitalel
dc.titleΔιοίκηση μονάδων υγείας - Ικανοποίηση εργαζομένων - Μελέτη περίπτωσης Γενικό Νοσοκομείο Άρταςel
dc.titleHealthcare managment - Satisfaction of the employees - Case study General Hospital of Artaen
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- A/A 0132el
heal.classificationΔιοίκηση Μονάδων Υγείαςel
heal.classificationΔιοίκηση προσωπικούel
heal.classificationHealth services administrationen
heal.classificationPersonnel managementen
heal.dateAvailable2024-01-06T13:32:57Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-07-25-
heal.bibliographicCitationΘεοχάρη, Α., 2019. Διοίκηση μοναδων υγείας - ικανοποίηση εργαζομενων- μελέτη περίπτωσης Γενικό Νοσοκομείο Άρτας.Πρέβεζα: Μεταπτυχιακή εργασία. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΠΜΣ Λογιστική-Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και διερεύνηση της σχέσης μεταξύ του τρόπου οργάνωσης και διοίκησης και της ικανοποίησης των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας. Συγκεκριμένα, θέτει ως στόχο να εξετάσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων αλλά και να αναδείξει τη σημασία και τη βαρύτητα που παρουσιάζουν οι διαφορετικές διαστάσεις της εργασίας τους, όπως είναι ο μισθός, η προαγωγή, οι παροχές (χρηματικές ή / και μη), η επίτευξη – αναγνώριση, οι σχέσεις με τους συναδέλφους, η φύση της εργασίας και η επικοινωνία. Επιπλέον επιδιώκει να αναδείξει την επίδραση των δημογραφικών-κοινωνικών χαρακτηριστικών σε αυτές. Το δείγμα αποτέλεσαν 108 εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων του νοσοκομείου είναι υψηλού βαθμού. Την υψηλότερη βαθμολογία ως προς την ικανοποίηση έλαβαν οι συνθήκες εργασίας. Η συνολική επαγγελματική ικανοποίηση και οι επιμέρους κατηγορίες που την προσδιορίζουν, δε συσχετίζονται ισχυρά, ούτε παρουσιάζουν στατιστικά σημαντικές διαφορές με τα κοινωνικό - δημογραφικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων. Συνολικά, τα δημογραφικά στοιχεία δεν αποτελούν την αιτία για την επαγγελματική ικανοποίηση. Από τις υποκατηγορίες της επαγγελματικής ικανοποίησης, η εποπτεία, η φύση εργασίας και η επικοινωνία συσχετίζονται αρνητικά ως προς τις υπόλοιπες παραμέτρους. Η πλειοψηφία των επαγγελματιών υγείας προτείνουν, για να βελτιωθεί η ικανοποίηση από την εργασία τους, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, επιμόρφωση σε νέες τεχνολογίες, εκσυγχρονισμό του ιατροτεχνικού εξοπλισμού, επαγγελματική εξέλιξη με αξιοκρατικά κριτήρια. Σημαντικό θεωρούν και το σεβασμό μεταξύ όλων των εργαζομένων ανεξαρτήτως βαθμίδας. Η παρούσα έρευνα θα μπορούσε να αποτελέσει εφαλτήριο για παρόμοιες έρευνες σε νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to study and investigate the relationship between the way of organization and administration and the satisfaction of the employees of the General Hospital of Arta. In particular, it aims to examine the professional satisfaction of employees, but also to highlight the importance and importance of the different dimensions of their work, such as salary, promotion, benefits (cash and / or not) - recognition, relationships with colleagues, nature of work and communication. It also seeks to highlight the impact of demographic and social characteristics on them. The sample consisted of 108 employees of the General Hospital of Arta. The analysis of the results showed that the professional satisfaction of the hospital employees is of a high degree. Highest grading scores were obtained by working conditions. The overall professional satisfaction and the individual categories that define it are not strongly correlated nor show statistically significant differences with the social - demographic characteristics of the workers. All in all, demographics are not the cause of professional satisfaction. Of the subcategories of professional satisfaction, supervision, nature of work and communication are negatively correlated with the other parameters. The majority of healthcare professionals propose, in order to improve their job satisfaction, the creation of new jobs, training in new technologies, modernization of medical equipment, professional development with meritocratic criteria. Important consideration is also being given to respect among all employees regardless of their grade. This research could serve as a springboard for similar research in hospitals across Greece.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages101el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theochari, A._MAF_2019.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons