Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπόλλα, Ειρήνη-Μαρίαel
dc.contributor.authorΣαχναζάρ, Κάρμενel
dc.date.accessioned2019-06-20T05:31:58Z-
dc.date.available2019-06-20T05:31:58Z-
dc.date.issued2019-06-20-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10073-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαγνωστικά εργαλείαel
dc.subjectΣημασιολογίαel
dc.subjectΧρήση νέων τεχνολογιώνel
dc.subjectΕντοπιστής βλέμματοςel
dc.titleΣύγχρονες προσεγγίσεις στη διάγνωση σημασιολογικών ελλειμμάτων σε παιδιάel
dc.titleCurrent approaches on semantic deficiencies to support diagnosis in childrenen
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T10:44:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-06-19-
heal.bibliographicCitationΜπόλλα, Ε.-Μ. & Σαχναζάρ, Κ., 2019. Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διάγνωση σημασιολογικών ελλειμμάτων σε παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΑπό τη γέννηση μέχρι την ηλικία των 5,0 ετών η ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων ενός παιδιού είναι ραγδαία. Όταν κατά την ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας παρουσιάζονται κάποιες δυσκολίες, η ανησυχία των γονέων είναι έκδηλη και αναζητούν βοήθεια από ειδικούς. Η έγκαιρη αξιολόγηση και παροχή κατάλληλων υπηρεσιών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής του παιδιού και η λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον και στο σχολείο. Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας ήταν να μελετηθούν και να παρουσιαστούν σύγχρονες προσεγγίσεις στη διάγνωση σημασιολογικών ελλειμμάτων σε παιδιά. Για το σκοπό αυτής της εργασίας μελετήθηκε η βιβλιογραφία (τελευταία πενταετία). Παρουσιάζονται και αναλύονται διαγνωστικά εργαλεία και λογισμικά που χρησιμοποιούνται για διαγνωστικούς σκοπούς. Τα αποτελέσματα της εργασίας δείχνουν ότι η χρήση των νέων τεχνολογιών, όπως οι εντοπιστές βλέμματος, οι σένσορες, οι οθόνες αφής και οι υπολογιστές ως εργαλείο αξιολόγησης έχουν κερδίσει την προτίμηση των ειδικών, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα να προσαρμόζεται το υλικό, ανάλογα με τις ανάγκες του περιστατικού με απώτερο σκοπό την ομαλή και αποτελεσματική συνεργασία ανάμεσα στο παιδί και τον λογοθεραπευτή.el
heal.abstractFrom birth to the age of 5.0, child's communication skills are rapidly developing. In case of speech and language impairments, parental concern is evident while seeking help from experts. In time assessment and appropriate services’ provision are key factors in improving the child's quality of life and functionality in the social environment and school. The aim of this undergraduate thesis is to study and present modern approaches contributing to the diagnosis of semantic deficits in children. For the purpose of this work the bibliography (last five years) has been studied. Diagnostic tools and software used for diagnostic purposes are presented and analyzed. The results of this study pointed that use of new technologies, such as eye-trackers, sensors, tablets and computers as evaluation tools are preferred in a great scale by experts, while enabling the material to be adapted according to the needs of the incident, resulting in a smooth and effective collaboration between the child and the speech therapist.en
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages98el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bolla, E.-M. & Sachnazar, K. _ SLT_2019.pdfΠτυχιακή εργασία1.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons