Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασιλειάδου, Αγγέλαel
dc.date.accessioned2019-06-19T09:17:29Z-
dc.date.available2019-06-19T09:17:29Z-
dc.date.issued2019-06-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10051-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.subjectEnglish languageel
dc.titleΑναλύοντας το φιλανδικό μοντέλο εκπαίδευσης: Η αγγλική γλώσσα ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα και τη Φιλανδία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1608el
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationEducationel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:24:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-06-11-
heal.bibliographicCitationΒασιλειάδου,Α. ,2019. Αναλύοντας το φιλανδικό μοντέλο εκπαίδευσης: Η αγγλική γλώσσα ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα και τη Φιλανδία. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα εργασία με τίτλο «Αναλύοντας το φιλανδικό μοντέλο εκπαίδευσης: Η αγγλική γλώσσα ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα και την Φιλανδία», αναφέρεται στις διαφορές που υπάρχουν στην διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στις εκπαιδευτικές βαθμίδες της Ελλάδας και της Φιλανδίας. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες της Ελλάδας. Στο δεύτερο κεφάλαιο συγκρίνεται η θέση της αγγλικής γλώσσας στην δημόσια ελληνική εκπαίδευση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στις εκπαιδευτικές βαθμίδες της Φιλανδίας. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στους θεματικούς τομείς και στα εγχειρίδια που χρησιμοποιούνται για την κατανόηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας . Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρει τις διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση της. Τέλος, το έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρει τις απόψεις και τις εμπειρίες των Ελλήνων και Φιλανδών εκπαιδευτικών σχετικά με την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα σχολεία της κάθε χώρας, καθώς και τα αποτελέσματα ερευνών σχετικά με την διδασκαλία της.el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages74-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons