Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜακρίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΧατζηευστρατίου, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2019-06-07T08:48:17Z-
dc.date.available2019-06-07T08:48:17Z-
dc.date.issued2019-06-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10017-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠολυγλωσσίαel
dc.subjectMultilingualismel
dc.subjectΓλωσσική αξιολόγησηel
dc.subjectLanguage assessmentel
dc.subjectΚίνητρα μάθησηςel
dc.subjectLearning incentivesel
dc.titleΗ πρόσληψη της αγγλικής γλώσσας από τον Ελληνα μαθητή : Ιδιαιτερότητες και ενδεδειγμένες προσεγγίσεις.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1380el
heal.dateAvailable2024-01-06T18:06:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-03-15-
heal.bibliographicCitationΜακρίδου,Μ. ,Χατζηευστρατίου,Π. ,2015. Η πρόσληψη της αγγλικής γλώσσας από τον Έλληνα μαθητή : Ιδιαιτερότητες και ενδεδειγμένες προσεγγίσεις.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣτις μέρες μας, μεγάλη βαρύτητα δίνεται στην εκμάθηση ξένων γλωσσών καθώς τείνουν να συνδυάζονται με την κοινωνική καταξίωση και την επαγγελματική αποκατάσταση. Η διδασκαλία της ξένης γλώσσας με κυρίαρχη την Αγγλική έχει υιοθετηθεί τόσο στην δημόσια όσο και στην ιδιωτική εκπαίδευση. Οι εφαρμογές πολυμέσων και οι νέες τεχνολογίες ενσωματώνονται με γοργό ρυθμό στην μεθοδολογία εκμάθησης της ξένης γλώσσας στην Ελλάδα. Καινοτόμες δραστηριότητες και πλατφόρμες μάθησης ενισχύουν τον τρόπο διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ οφέλη σημειώνονται και στην διαδικασία πρόσληψης των Αγγλικών ακόμη και στις υψηλότερες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η παρούσα μελέτη ερευνά τις αντιλήψεις των Ελλήνων μαθητών σχετικά με την εκμάθηση των Αγγλικών ως ξένη γλώσσα, καθώς και τον τρόπο πρόσληψης και αφομοίωσης της σε ικανοποιητικό επίπεδο. Οι μαθητές συχνά αναπτύσσουν μία ανησυχία ή μία απογοήτευση όταν οι προσδοκίες τους είναι ασυνεπείς με τις κατευθυντήριες δραστηριότητες που παρέχονται από τον καθηγητή. Αν οι καθηγητές ξένων γλωσσών κατανοήσουν το πώς αισθάνονται οι μαθητές τους, μόνο τότε θα εξυπηρετηθεί ο βαθμός αυτονομίας στην διαδικασία της ξένης γλώσσας και θα μπορέσουν να επιλεχθούν οι καταλληλότερες και αποδοτικότερες στρατηγικές μάθησης.el
heal.advisorNameΤάγκας, Περικλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages126-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons