Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦοραδούλα, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΧρονάκη Λουκία*
dc.date.accessioned2019-06-06T09:54:16Z-
dc.date.available2019-06-06T09:54:16Z-
dc.date.issued2019-06-06-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10003-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣτρατηγικήel
dc.subjectΣτρατηγική και Πολιτική επιχειρήσεωνel
dc.titleΟι στρατηγικές που εφαρμόστηκαν από τις ελληνικές επιχειρήσεις στην περίοδο της οικονομικής κρίσηςel
dc.titleThe strategies used by Greek companies during the crisis perioden
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- A/A 0554el
heal.classificationΕπιχειρήσειςel
heal.languageelel
heal.accessaccountel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-12-02-
heal.bibliographicCitationΧρονάκη, Λ., & Φοραδούλα, Β., 2019. Οι στρατηγικές που εφαρμόστηκαν από τις ελληνικές επιχειρήσεις στην περίοδο της κρίσης. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.abstractΣτον καιρό της παγκοσμιοποίησης και του διεθνή ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με μεγάλες προκλήσεις και προβλήματα που απειλούν την αρμονική συνύπαρξη των ανταγωνιστών σε έναν κλάδο. Ο στρατηγικός σχεδιασμός της επιχείρησης αποτελεί εργαλείο απαραίτητο για αυτή την αναζήτηση και αξιοποίηση. Οι στρατηγικές αναλύσεις που χρησιμοποιούνται κατά το σχεδιασμό αυτό, αποτελούν τα μέσα της αναζήτησης, ενώ οι πίνακες αξιολόγησης των ευρημάτων αποτελούν τις κατευθυντήριες οδούς για την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση τους.el
heal.abstractIn times of globalization and international competition, businesses face major challenges and problems that threaten the harmonious coexistence of competitors in one industry. The strategic planning of the business is a tool necessary for this search and exploitation. The strategic analyzes used in this design are the means of search, while the scoreboards are the guiding paths for making them more effective.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages89el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons