Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσαπαρλής, Γ. | el |
dc.contributor.author | Γεωργούση, Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T16:36:50Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T16:36:50Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7943 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Φυσική | el |
dc.title | Κατανόηση εννοιών της φυσικής από τους μαθητές της α λυκείου | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1723 | - |
heal.language | Ελληνική | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας | el |
heal.publicationDate | 1996 | - |
heal.abstract | Είναι κοινή διαπίστωση ότι οι μαθητές εμφανίζουν αυξημένη δυσκολία στην κατανόηση εννοιών της Φυσικής και στην εφαρμογή τους σε απλά και σύνθετα προβλήματα. Στην εργασία αυτή επιλέξαμε να εξετάσουμε το βαθμό κατανοήσεως και εφαργμογής των βασικών εννοιών της Φυσικής της Α τάξης του ελληνικού λυκείου. Η τάξη αυτή είναι ένα σημαντικό στάδιο στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες διότι αφενός υπάρχει μια ποιοτική διαφορά κατά τη ,ετάβαση από το Γυμνάσιο στο λύκειο, αφετέρου ήδη από την Α λυκείου οι περισσότεροι μαθητές αρχίζουν να προσανατολίζονται προς θεωρητικές ή θετικές επιστήμες. (Από τους 276 μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα αυτή ( ) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά). ΧΗΜ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License