Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσαπαρλής, Γ.el
dc.contributor.authorΓεωργούση, Κ.el
dc.date.accessioned2015-11-24T16:36:50Z-
dc.date.available2015-11-24T16:36:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7943-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΦυσικήel
dc.titleΚατανόηση εννοιών της φυσικής από τους μαθητές της α λυκείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1723-
heal.languageΕλληνική-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείαςel
heal.publicationDate1996-
heal.abstractΕίναι κοινή διαπίστωση ότι οι μαθητές εμφανίζουν αυξημένη δυσκολία στην κατανόηση εννοιών της Φυσικής και στην εφαρμογή τους σε απλά και σύνθετα προβλήματα. Στην εργασία αυτή επιλέξαμε να εξετάσουμε το βαθμό κατανοήσεως και εφαργμογής των βασικών εννοιών της Φυσικής της Α τάξης του ελληνικού λυκείου. Η τάξη αυτή είναι ένα σημαντικό στάδιο στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες διότι αφενός υπάρχει μια ποιοτική διαφορά κατά τη ,ετάβαση από το Γυμνάσιο στο λύκειο, αφετέρου ήδη από την Α λυκείου οι περισσότεροι μαθητές αρχίζουν να προσανατολίζονται προς θεωρητικές ή θετικές επιστήμες. (Από τους 276 μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα αυτή ( )el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά). ΧΗΜ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons