Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσαπαρλής, Γ.el
dc.date.accessioned2015-11-24T16:36:48Z-
dc.date.available2015-11-24T16:36:48Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7937-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΧημείαel
dc.subjectΜέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΗ Διδακτική της Χημείας ως πανεπιστημιακό μάθημαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1325-
heal.languageΕλληνική-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείαςel
heal.publicationDate1989-
heal.abstractΣυμπληρώθηκαν εφέτος (1988) δύο χρόνια διδασκαλίας του κατεπιλογήν μαθήματος «Διδακτική της Χημείας» στους φοιτητές του 8ου εξαμήνου του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το μάθημα επέλεξαν περί τους 30 από τους 80 περίπου φοιτητές. Στο άρθρο αυτό θα περιγραφούν οι στόχοι του μαθήματος, το περιεχόμενο, οι εξετάσεις και οι επιδόσεις. Στόχοι Να γνωρίσουν οι φοιτητές τις σύγχρονες θεωρίες για την νοητική ανάπτυξη, την μάθηση και την διδασκαλία, με έμφαση στην θεωρία του Piaget και τις επιπτώσεις της στην διδασκαλία της Χημείας. Να μπορούν επίσης να αναγνωρίζουν το στάδιο νοητικής αναπτύξεως του κάθε μαθητή. Να συνειδητοποιήσουν τον ρόλο της Χημείας στην ανάπτυξη του κριτικού τρόπου σκέψεως και να μπορούν να διδάσκουν (...)el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά). ΧΗΜ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons