Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7937
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσαπαρλής, Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T16:36:48Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T16:36:48Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/7937 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Χημεία | el |
dc.subject | Μέθοδοι διδασκαλίας | el |
dc.title | Η Διδακτική της Χημείας ως πανεπιστημιακό μάθημα | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1325 | - |
heal.language | Ελληνική | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας | el |
heal.publicationDate | 1989 | - |
heal.abstract | Συμπληρώθηκαν εφέτος (1988) δύο χρόνια διδασκαλίας του κατεπιλογήν μαθήματος «Διδακτική της Χημείας» στους φοιτητές του 8ου εξαμήνου του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το μάθημα επέλεξαν περί τους 30 από τους 80 περίπου φοιτητές. Στο άρθρο αυτό θα περιγραφούν οι στόχοι του μαθήματος, το περιεχόμενο, οι εξετάσεις και οι επιδόσεις. Στόχοι Να γνωρίσουν οι φοιτητές τις σύγχρονες θεωρίες για την νοητική ανάπτυξη, την μάθηση και την διδασκαλία, με έμφαση στην θεωρία του Piaget και τις επιπτώσεις της στην διδασκαλία της Χημείας. Να μπορούν επίσης να αναγνωρίζουν το στάδιο νοητικής αναπτύξεως του κάθε μαθητή. Να συνειδητοποιήσουν τον ρόλο της Χημείας στην ανάπτυξη του κριτικού τρόπου σκέψεως και να μπορούν να διδάσκουν (...) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά). ΧΗΜ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License