Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡάπτη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-11-19T08:48:15Z-
dc.date.available2015-11-19T08:48:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6896-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2750-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγηση και βαθμολογίαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΠαιδαγωγική διαχείριση του λάθους: κοινωνική πρέλευση του μαθητή και αξιολογική αντιμετώπισή του από το δάσκαλο του δημοτικού σχολείουel
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate1996-
heal.bibliographicCitation-
heal.advisorNameΧρυσαφίδης, Κώστας
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Επιστημών Αγωγής.Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages228 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ.Μαρία Ράπτη.pdf27.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons