Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMcLean, George F.en
dc.date.accessioned2015-11-11T08:16:26Z-
dc.date.available2015-11-11T08:16:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6377-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9557-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleAncient greek philosophy and civil society todayen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescription253 - 279 σ.en
heal.dateAvailable2015-11-11T08:17:26Z-
heal.languageen-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitation--
heal.abstractΗ αυτοεκτίμηση θεωρείται βασικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητας το οποίο καθορίζει την ψυχική υγεία και την επιτυχία του ατόμου σε ποικίλους τομείς. Έχει διατυπωθεί η θέση ότι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης βελτιώνει τη σχολική επίδοση, και το αντίθετο. Στην έρευνα εξετάζουμε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην αυτοεκτίμηση και την επίδοση όπως την αξιολογεί ο ίδιος ο μαθητής και όπως την αξιολογεί ο δάσκαλος. Τα αποτελέσματα έδειξαν on οι μαθητές με υψηλή αυτοεκτίμηση αξιολογούν με υψηλότερο βαθμό την επίδοσή τους σε σύγκριση με την αξιολόγηση από το δάσκαλο. Το εύρημα είναι σύμφωνο με άλλα ερευνητικά δεδομένα τα οποία δείχνουν ότι τα άτομα με υψηλή αυτοεκτίμηση δίνουν περισσότερη έμφαση στα θετικά στοιχεία του εαυτού, παρά στα αρνητικά και ότι υπερεκτιμούν τον εαυτό τους. Δεν βρέθηκε συσχέτιση ανάμεσα στην αυτοεκτίμηση και στην αποδοχή των μαθητών από την ομάδα συνομηλίκων, παρατηρήθηκε όμως συσχέτιση ανάμεσα στη βαθμολογία από το δάσκαλο και από το μαθητή και στην αποδοχή από την ομάδα συνομηλίκων.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη Μέρος Τρίτο Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Τομ. 28 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 28 (1999)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21. Ancient greek philosophy and civil society today.pdf995.05 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons