Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτασινός, Δημήτρης Π.el
dc.date.accessioned2015-11-10T10:39:11Z-
dc.date.available2015-11-10T10:39:11Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6243-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3804-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΕκπαίδευση 2000: γνωστικές ικανότητες και ψυχική υγεία του παιδιού o μύθος και η λανθάνουσα αλήθειαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescription201 - 270 σ.-
heal.dateAvailable2015-11-10T10:40:11Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1997-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 261 - 270el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη Μέρος Τρίτο Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Τομ. 26 (1997)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 26 (1997)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons