Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔήμου, Γεώργιος Η.el
dc.date.accessioned2015-11-06T09:49:59Z-
dc.date.available2015-11-06T09:49:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6040-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9062-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜαθητικές επιδόσειςel
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΕπιδόσεις στο σχολείοel
dc.titleΗ λογική των επιδόσεων και οι αποκλίσεις στο σχολείοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΣχολική επίδοση--Αξιολόγησηel
heal.classificationΜαθητές--Αξιολόγησηel
heal.dateAvailable2015-11-06T09:50:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1989-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 149-150el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (1989)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 2 (1989)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons