Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6029Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Καψάλης, Γεώργιος | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-06T09:36:55Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-06T09:36:55Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6029 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8616 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Γραπτό κείμενο | el |
| dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Διδασκαλία μαθημάτων | el |
| dc.subject | Ομογενείς φοιτητές | el |
| dc.title | Γλωσσικές αδυναμίες των ομογενών φοιτητών | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.generalDescription | Περιέχει παραρτήματα με χειρόγραφα κείμενα ομογενών φοιτητών | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση (Ανώτατη)- Ελλάδα | el |
| heal.classification | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.dateAvailable | 2015-11-06T09:37:55Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 1991 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 78 | el |
| heal.numberOfPages | σσ. {57]-87 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 4 (1991) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 4 (1991) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Γλωσσικές αδυναμίες των ομογενών φοιτητών.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License