Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6009Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Κωνσταντίνου, Χαραλάμπου | el | 
| dc.date.accessioned | 2015-11-06T08:41:24Z | - | 
| dc.date.available | 2015-11-06T08:41:24Z | - | 
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6009 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9074 | - | 
| dc.rights | Default License | - | 
| dc.subject | Σχολικές εξετάσεις | el | 
| dc.subject | Μαθητές | el | 
| dc.subject | Μορφές αξιολόγησης | el | 
| dc.subject | Παιδαγωγική αξιολόγηση | el | 
| dc.title | Η προφορική εξέταση της επίδοσης των μαθητών ως παιδαγωγική λογική και πρακτική | el | 
| heal.type | journalArticle | - | 
| heal.type.en | Journal article | en | 
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el | 
| heal.classification | Εκπαίδευση--Αξιολόγηση | el | 
| heal.classification | Σχολική επίδοση | el | 
| heal.classification | Αξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση) | el | 
| heal.dateAvailable | 2015-11-06T08:42:24Z | - | 
| heal.language | el | - | 
| heal.access | free | - | 
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el | 
| heal.publicationDate | 1995 | - | 
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [140]-142 | el | 
| heal.numberOfPages | σσ. [113]-142 | el | 
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el | 
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 8 (1995) | el | 
| heal.journalType | peer-reviewed | - | 
| heal.fullTextAvailability | true | - | 
| Appears in Collections: | Τόμος 8 (1995) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Η προφορική εξέταση της επίδοσης των μαθητών ως παιδαγωγική λογική και σχολική πρακτική.pdf | 5.77 MB | Adobe PDF | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License