Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαραλάμπουel
dc.date.accessioned2015-11-06T08:41:24Z-
dc.date.available2015-11-06T08:41:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6009-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9074-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολικές εξετάσειςel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΜορφές αξιολόγησηςel
dc.subjectΠαιδαγωγική αξιολόγησηel
dc.titleΗ προφορική εξέταση της επίδοσης των μαθητών ως παιδαγωγική λογική και πρακτικήel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΕκπαίδευση--Αξιολόγησηel
heal.classificationΣχολική επίδοσηel
heal.classificationΑξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση)el
heal.dateAvailable2015-11-06T08:42:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1995-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [140]-142el
heal.numberOfPagesσσ. [113]-142el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 8 (1995)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 8 (1995)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons