Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-06T08:39:45Z-
dc.date.available2015-11-06T08:39:45Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/6008-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9058-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΗ εισαγωγή της πληροφορικής στην εκπαίδευση - μύθος και πραγματικότητα: μία παιδαγωγική και κοινωνικοπολιτική θεώρησηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-06T08:40:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate1995-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 110-111el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 8 (1995)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 8 (1995)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons