Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5983Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γαλάνης, Γιώργος Νικ. | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-06T08:02:42Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-06T08:02:42Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5983 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9034 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Έρευνα | el |
| dc.subject | Εμπειρική κοινωνική έρευνα | el |
| dc.subject | Εμπειρική μελέτη | el |
| dc.subject | Κοινωνικά προβλήματα | el |
| dc.title | Ζητήματα της εμπειρικής κοινωνικής και ψυχολογικής έρευνας | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.generalDescription | Περιέχει πίνακα με τα κριτήρια για την αξιολόγηση μιας κοινωνιολογικής ερευνητικής έκθεσης | el |
| heal.classification | Κοινωνικές επιστήμες--Έρευνα--Μεθοδολογία | el |
| heal.classification | Ψυχολογία--Έρευνα | el |
| heal.dateAvailable | 2015-11-06T08:03:42Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 1997 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 66-68 | el |
| heal.numberOfPages | σσ. [7]-68 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 10 (1997) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 10 (1997) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zητήματα της εμπειρικής κοινωνικής και ψυχολογικής έρευνας.pdf | 10.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License