Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαππάς, Χρήστοςel
dc.contributor.authorPappas, Christosen
dc.date.accessioned2015-11-06T07:00:38Z-
dc.date.available2015-11-06T07:00:38Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5980-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8598-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιγνίδιel
dc.subjectΕργασίαel
dc.subjectΚανόνες παιγνιδιούel
dc.subjectΌρεξη και διάθεση για παιγνίδιel
dc.subjectΔιαφοροποίηση παιγνιδιού και εργασίαςel
dc.titleSpiel and Arbietde
dc.titleΠαιγνίδι και εργασίαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleEin Beitrrag zur sozial- anthropologischen Funktion des Spiels and seine Abgrenzung von dem Begriff der Arbeitde
heal.secondaryTitleΜία συμβολή στην κοινωνικό-ανθρωπολογική λειτουργία του παιγνιδιού και ο διαχωρισμός του από την εργασίαel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα γερμανικά με περίληψη στα γερμανικά και ελληνικάel
heal.classificationΠαιχνίδι--Ψυχολογικές απόψειςel
heal.classificationΠαιχνίδι--Κοινωνικές απόψειςel
heal.classificationΠαιχνίδι και παιδίel
heal.classificationΠαιδική εργασίαel
heal.dateAvailable2015-11-06T07:01:38Z-
heal.languagede-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [164]el
heal.abstractBei dieser Arbeit wird der Versuch untemommen eine Abgrenzung zwischen Spiel und Arbeii festzulegen. Russels Oberlegungen. das Spiel als Ergebnis einer mit Spail verbundener Funktionslust betrachtet werden soll.scheinen die Abgrenzung am bcstcn zu Irellen Im Gegensatz zum Spiel, die Arbeil muss vom Menschen geleistet werden. unabhiingig davon ob er Lust hat oder nicht Das Spiel setzt die Lust des Spielers voraus. und seine Durchfiihrungbenotigt die fc'inhaltung bestimmter Regeln und Normen. Des weiteren das Spiel ist von rhythmischen Bewegungsablaufen gekennzcichnet. wahrend die Arbeit einseitigen und statischen Bewegungen charakterisiert wird Die Frage. wann eine Tatigkcit als Arbeit oder als Spiel bezeichnet werden kann. ist durch die Beriicksichtigung folgenden Kriterien zu beantworten: a) durch Beschreibung des Handlung- skomplexes innerhalb dessen die betreffende Handiung ablauft und b) durch die DeuLung der Hand) ung (Subsumtion der Handiung) als Regelbefolgung oder Zweckerfiillung.de
heal.abstractΣτη παρούσα μελέτη αναλύεται η διαφοροποίηση των εννοιών του παιχνιδιού και της εργασίας. Σε διάφορες αναλύσεις έχει υποστηριχθεί η άποψη ότι ο κόσμος του παιχνιδιού δεν γίνεται κατανοητός εάν συγχρόνως δεν ληφθεί υπόψη και ο κόσμος της εργασίας. Κάθε άποψη έχει το δικό της σκεπτικό. Επικρατέστερη είναι η θέση που αντιπροσωπεύει ο A. Russel ότι το παιγνίδι ως αποτέλεσμα του βουλητικού μέρους της ψυχής είναι μια δραστηριότητα με διασκεδα στική λειτουργία, εφόσον βεβαίως δεν συνδέεται με κερδοσκοπισμό Έτσι, η εργασία είναι κάτι το διαφορετικό επειδή το άτομο είναι αναγκασμένο να εργαστεί ανεξαρτήτως από το εάν και κατά πόσο έχει όρεξη και διάθεση για εργασία, κάτι που για το παιγνίδι είναι προϋπόθεση. Το παιγνίδι έχει το δικό του κόσμο. Όλες οι ενέργειες των νέων στο παιγνίδι καθορίζονται παράλληλα με την εξέλιξη της ηλικίας απο συγκεκριμένους κανόνες κανονισμούς. Η διαδικασία του παιγνιδιού περιλαμβάνει διαδοχικό ρυθμό κινήσεων και κατάλληλο συντονισμό με συμμετοχή σε κάθε κίνηση ολοκλήρου του σώματος. Αντιθέτως οι ενέργειες στα πλαίσια της εργασίας είναι μονόπλευρες και στατικές και καθορίζονται απο το σκοπό για τον οποίο πρέπει να εκτελεστό ύν Κατά ακολουθία αυτό σημαίνει ότι η εργασία είναι κάτι το διαφορετικό με την έννοια ότι το άτομο πρέπει να εργαστεί ανεξάρτητα εάν αυτό έχει όρεξη και διάθεση για εργασία, ενώ το παιχνίδι προϋποθέτει το κριτήριο της όρεξης και της διάθεσης. Σε μία εργασία επιζητείται κυρίως το αποτέλεσμα, ενώ το παιχνίδι είναι μία ανθρώπινη ευφορία. Ο Habermas προσδιορίζει την εργασία ως ενέργεια ενός ορθολογικού σκοπού ή εργαλείο ενεργειών ή ορθολογική επιλογή ή ως συνδυασμό και των δύο Σχετικά με το ερώτημα των κριτηρίων διάκρισης παιγνιδιού και εργασίας θα μπορούσε κανείς συμπερασματικά να απαντήσει ότι: - αυτή γίνεται από τη μια πλευρά διά της περιγραφής του συμπλέγματος των ενεργειών στο οποίο άποροιει η συγκεκριμένη ενέργεια - από την άλλη παίζει ρόλο η σημασία που έχει μια ενέργεια κυρίως εάν αυτή υποτάσσεται και είναι αποτέλεσμα κάποιων κανόνων και κανονισμών ή εάν αποβλέπει στη πραγματοποίηση ορισμένων συγκεκριμένων σκοπών.el
heal.numberOfPagesσσ. [149]-[164]el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spiel und Arbeit.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons