Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος,el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:52:43Z-
dc.date.available2015-11-05T13:52:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5979-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9032-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΥψηλός δείκτης νοημοσύνηςel
dc.subjectΠαιδιά με ιδιαίτερη ευφυίαel
dc.subjectΕιδικές σχολικές μονάδεςel
dc.subjectΕκαπιδευτικό σύστημαel
dc.titleΕυφυή παιδιά με σωματική αναπηρία ή αισθητηριακές δυσλειτουργίες στο σχολείοel
dc.titleHighly gifted children with physical or sensorial disabilitiesen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΕιδική εκπαίδευσηel
heal.classificationΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΆτομα με αναπηρίες- Εκπαιδευτικές ανάγκεςel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:53:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [218]el
heal.abstractΑν και ο αριθμός των παιδιών με ιδιαίτερη ευφυΐα που παρουσιάζουν όμως κάποια σωματική αναπηρία ή αισθητηριακές δυσλειτουργίες δεν είναι μικρός, αυτός δε λαμβάνεται υπόψη από το εκπαιδευτικό σύστημα. Γεγονός που οφείλεται αφενός στο ότι δεν είναι γνωστή η προβληματική που αφορά αυτά τα παιδιά και αφετέρου στο ότι δεν υπάρχει το κατάλληλο υπόβαθρο για την ορθή διάγνωση, αξιολόγηση και κατάταξή τους στις αντίστοιχες τάξεις. Το σχολικό σύστημα δηλαδή αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ικανότητες αυτών των παιδιών που ο δείκτης νοημοσύνης τους ξεπερνά το 130 (Δείκτης Νοημοσύνης > 130) με αποτέλεσμα να φαίνεται αναγκαία η δημιουργία ειδικών σχολικών μονάδων. Επιπλέον, η ύπαρξη της αναπηρίας επιβαρύνει της κατάστασή τους καθώς παρεμποδίζει την ουσιαστική ένταξή τους στο γενικό σύνολο. Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά για το εκπαιδευτικό σύστημα και πώς καλείται αυτό να ανταποκριθεί σ' αυτή την προβληματική;el
heal.abstractDespite their considerable number, highly gifted pupils with physical or sensorial disabilities have hardly been noticed within the school system so far. On the one hand, this unsatisfactory situation is due to a lack of comprehension concerning the specific problems of these children, on the other hand, it can be explained by their assignment to different classes and grades and to different categories of disabilities which requires a high degree of staff and finances Yet highly gifted pupils with an IQ over 130 are mostly not enough challenged even in schools, so that spccial schools have been established for this group of children. Therefore the integration of highly gifted pupils with physical or sensorial disabilities into schools can only be a makeshift solution. It is indispensable to realize spccial ways methods of teaching this group of children, ways of instruction which meet their intellectual needs as well as their specific needs due to their disabilities.en
heal.numberOfPagesσσ. [205]-[218]el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons