Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5979
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος, | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T13:52:43Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T13:52:43Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5979 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9032 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Υψηλός δείκτης νοημοσύνης | el |
dc.subject | Παιδιά με ιδιαίτερη ευφυία | el |
dc.subject | Ειδικές σχολικές μονάδες | el |
dc.subject | Εκαπιδευτικό σύστημα | el |
dc.title | Ευφυή παιδιά με σωματική αναπηρία ή αισθητηριακές δυσλειτουργίες στο σχολείο | el |
dc.title | Highly gifted children with physical or sensorial disabilities | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
heal.classification | Ειδική εκπαίδευση | el |
heal.classification | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
heal.classification | Άτομα με αναπηρίες- Εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T13:53:43Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 1999 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [218] | el |
heal.abstract | Αν και ο αριθμός των παιδιών με ιδιαίτερη ευφυΐα που παρουσιάζουν όμως κάποια σωματική αναπηρία ή αισθητηριακές δυσλειτουργίες δεν είναι μικρός, αυτός δε λαμβάνεται υπόψη από το εκπαιδευτικό σύστημα. Γεγονός που οφείλεται αφενός στο ότι δεν είναι γνωστή η προβληματική που αφορά αυτά τα παιδιά και αφετέρου στο ότι δεν υπάρχει το κατάλληλο υπόβαθρο για την ορθή διάγνωση, αξιολόγηση και κατάταξή τους στις αντίστοιχες τάξεις. Το σχολικό σύστημα δηλαδή αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ικανότητες αυτών των παιδιών που ο δείκτης νοημοσύνης τους ξεπερνά το 130 (Δείκτης Νοημοσύνης > 130) με αποτέλεσμα να φαίνεται αναγκαία η δημιουργία ειδικών σχολικών μονάδων. Επιπλέον, η ύπαρξη της αναπηρίας επιβαρύνει της κατάστασή τους καθώς παρεμποδίζει την ουσιαστική ένταξή τους στο γενικό σύνολο. Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά για το εκπαιδευτικό σύστημα και πώς καλείται αυτό να ανταποκριθεί σ' αυτή την προβληματική; | el |
heal.abstract | Despite their considerable number, highly gifted pupils with physical or sensorial disabilities have hardly been noticed within the school system so far. On the one hand, this unsatisfactory situation is due to a lack of comprehension concerning the specific problems of these children, on the other hand, it can be explained by their assignment to different classes and grades and to different categories of disabilities which requires a high degree of staff and finances Yet highly gifted pupils with an IQ over 130 are mostly not enough challenged even in schools, so that spccial schools have been established for this group of children. Therefore the integration of highly gifted pupils with physical or sensorial disabilities into schools can only be a makeshift solution. It is indispensable to realize spccial ways methods of teaching this group of children, ways of instruction which meet their intellectual needs as well as their specific needs due to their disabilities. | en |
heal.numberOfPages | σσ. [205]-[218] | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 12 (1999) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ευφυή παιδιά με σωματική αναπηρία ή αισθητηριακές δυσλειτουργίες στο σχολείο.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License