Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T13:48:39Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T13:48:39Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5976 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9047 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Λογοτεχνικά βιβλία | el |
dc.subject | Μυθιστόρημα | el |
dc.subject | Διδασκαλία του Μυθιστορήματος (Πρωτοβάθμια εκπαίδευση) | el |
dc.subject | Διδασκαλία της Γλώσσας | el |
dc.subject | Ανάγνωση | el |
dc.subject | Δημοτικό Πειραματικό Σχολείο (Θεσσαλονίκη) | el |
dc.title | Η γραπτή έκφραση στη διδακτική της γλώσσας: τι δείχνει η σύγχρονη έρευνα για τις χρήσεις της λογοτεχνίας και μία διδακτική εφαρμογή της θεματικής ενότητας 'το μυθιστόρημα' | el |
dc.title | Writing in teaching language: the outcomes of new research on literature uses and a teaching experiment with fiction units | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
heal.classification | Διδασκαλία--Μέθοδοι | el |
heal.classification | Ελληνική γλώσσα--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.classification | Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.classification | Λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T13:49:39Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 1999 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [156] | el |
heal.bibliographicCitation | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.abstract | Η χρήση λογοτεχνικών έργων στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων και η μελέτη των αποτελεσμάτων που μπορεί να φέρει η ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων στη γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει κατά καιρούς την επιστήμη. Στην έρευνα μας παρουσιάζεται η μελέτη αυτή. όπως έχει διαμορφωθεί στον παιδαγωγικό κλάδο στο εξωτερικό και στη χώρα μας και επιχειρείται μία ερευνητική προσέγγιση της διδασκαλίας του μυθιστορήματος με πρωτότυπο και δημιουργικό τρόπο, όπως πραγματοποιήθηκε σε δημοτικό πειραματικό σχολείο της Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε η διδασκαλία λογοτεχνικών βιβλίων στην ολότητά τους. Με τα βιβλία αυτά εργά- σϋηκαν παιδιά τέταρτης τάξης της ΙΙρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το πείραμα της χρήσης της συγκεκριμένης διδακτικής μεθόδου με θέμα το μυθιστόρημα διαμόρφωσε αποτελέσματα χρήσιμα για τη σύγχρονη παιδαγωγική έρευνα, αλλά και την καθημερινή πρακτική πλευρά της διδασκαλίας της Γλώσσας. Τέλος, η ερευνητική αυτή διδακτική προσέγγιση θα μπορούσε να αποτελεί έναν πρώτο σχεδίασμά για τον εκσυγχρονισμό του ισχΰοντος αναλυτικού μας προγράμματος στο βαθμό που σε πρακτικό επίπεδο θα θέλαμε να εμπλουτίσουμε το μάθημα της Γλώσσας με δημιουργικές δραστηριότητες που συνδέουν τα Μαθηματικά. την Ιστορία, τη Γεωγραφία και όλα τα άλλα σχολικά μαθήματα μεταξύ τους. | el |
heal.abstract | Literature in teaching various subjects for children integrates oral and written language, and it integrates development in both with learning across the curriculum. What's required is a range of real materials in the language of the learners. Most Whole Language teachers have pupils fill portfolios with their own writing, records of their readind experiences, and examples of other learning activities. This theory has a strong view of creative leaching and a literature-centered view of curriculum. Language is both personal and social and it has to make sense as a teaching material, to be useful in children s every day life. From this point of view learning is not artificial or broken into lessons, chapters and teaching subjects. Instead, it is interesting as a part of a real event and the learner chooses to use it. Moreover, we can view the basic elements of Whole Language, not only as an educational theory, but as the globulal way to keep the use of our brain into understanding the human life and the world itself. Whole Language has a strong relationship with literature and its uses in class. This research on fiction story books is examining the results of reading them in language acquisition and children' s literacy across the curriculum. | en |
heal.numberOfPages | σσ. [137]-[156] | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 12 (1999) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η γραπτή έκφραση στη διδακτική της γλώσσας.pdf | 3.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License